Oriflame Beauty, korektor pod oczy Absolute

Opis produktu z KWC:
Idealny do delikatnych okolic oczu. Kompleks Eyeliss zmniejsza opuchnięcia pod oczami, a ekstrakt ze świetlika rozjaśnia ciemne obwódki. Duża zawartość wody w korektorze zapewnia orzeźwiający efekt.
Dostępny w 2 odcieniach:
- Pink - odcień odpowiedni dla wszystkich karnacji, nadaje skórze świeży, promienny wygląd,
- Gold - odcień stosowany przez profesjonalnych wizażystów; złociste tony maskują sine cienie pod oczami. 

Cena: 24,90zł / 10ml 

 Ja posiadam odcień pink. Korektor według mnie jest takim śreniaczkiem nie robiącym za wiele:(
Zalety:
- nawilża
- rozjaśnia
- jest bardzo wydajny 
Wady:
- nie kryje
- rzadka konsystencja utrudnia aplikacje
Na pewno nie kupie go ponownie i Wam też go nie polecam. Nie jest tragiczny więc chyba jakoś go zużyje do końca.

7 komentarzy :

  1. miałam dwa odcienie tego korektora, który okazał się kompletną klapą. Również nikomu go nie polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha czyli cudo do niczego które krzywdy nie robi xD

    OdpowiedzUsuń
  3. @Yasminella tak :D ostatnio miałam do czynienia z korektorem IsaDory, który właśnie krzywdę mi robił, a ten z Oriflame przy tamtym to rzeczywiście cudo:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuu ja osobiście uwielbiam korektor Bell. Jest tani i naprawdę niezły ;D
    Dlatego też jutro mam zamiar zostać w łóżku i brać leki :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli dla mojej cery by sie nie sprawdzil, badz co badz ja musze miec wszystko kryjace ;D bo i nawet wtedy sie lepiej czuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedys go mialam, nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  7. @Cookie z bell jeszcze nie miałam, będę o nim pamiętać, nie daj się chorobie!

    @ooliskaa on chyba przy żadnej cerze się nie sprawdzi:(

    @ensepeunse no własnie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*