TAG: Sunshine Award

Zostałam otagowana przez
i FasOla669

Zasady Sunshine Award:

  1. Podziękować za wyróżnienie.
  2. Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
  3. Wkleić logo wyróżnień.
  4. Przekazać nagrodę do 10 blogów.
  5. Zamieścić linki do tych blogów.
  6. Powiadomić nominowane osoby.
  7. Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą. 

Dziś wyróżniam:


Lista rzeczy, które czynią mnie szczęśliwą:
- obcowanie z naturą
- serfowanie po necie
- wygrzewanie się na słoneczku
- jedzenie lodów
- spędzanie czasu z najbliższymi
- zakupy
- pisanie bloga i Wasze komentarze:)
- dobry film z kubkiem zielonej herbaty
- merdanie ogonem każdego psiaka
- błogie lenistwo
I pewnie dużo więcej rzeczy;)

Komentarze

  1. dziekuje ;* podziękowanie i moja lista tutaj: http://pugsilove.blogspot.com/2011/05/tag-sunshine-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie :D Ślę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za oTAGowanie mnie :) jest mi strasznie miło :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś oTAGowana również na moim blogu ;)
    http://szafa-olki.blogspot.com/2011/05/recenzja-hean-colour-obbsession-zostaam.html
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty