Being Eco

Kolejna współpraca, tym razem z Being Eco
Firma ta powstała w 2009 roku i co mnie bardzo cieszy oferuje produkty codziennego użytku, których powstanie nie spowodowało cierpień żadnego zwierzęcia, a więc takich, których nie testowano na zwierzętach podczas procesu produkcji, czy wprowadzania na rynek.

Wszystkie produkty Being Eco  to wyroby jednych z najlepszych producentów w Europie, które cechują:
  • przyjazność zwierzętom (po pierwsze i najważniejsze!)
  • unikalność na rynku polskim
  • bardzo wysoka jakość oraz estetyka
  • bardzo przystępna cena.
Being Eco posiada w sprzedaży kosmetyki dla kobiet, dla domu i samochodu.

Do testów otrzymałam:
- kredkę do oczu Barry M, kogl pencil nr 21 (zielony kiwi)
- pyłek pigmentowy Barry M, dazzle dust, DD 60 (jasny zielony)
- shimmering body or face creme, Barry M, nr 2
- sypki puder do twarzy, Barry M, jasny (TFP1)

Dostałam informacje, że sklep Being Eco ma teraz promocje na niektóre kosmetyki (od 3 do 5 zł). Propozycja bardzo kusząca:)
Przeglądając sklep natrafiłam na bardzo ciekawe produkty, oto niektóre z nich:





A Wy macie, lubicie kosmetyki Barry M? Ja pierwszy raz mam okazje ich używać.

Komentarze

  1. Oj, zazdroszczę takich naturalnych produktów, tym bardziej czekam na recenzję. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. mam kilka lakierów, są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubie kosmetyki BarryM ale...to juz wiesz:D po recenzjach u mnie.
    Gratuluje wspolpracy, kontakt z P.Basia i Jej corka jest mega sympatyczny!
    Owocnego testowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje:) Ja wygralam troche kometykow z Barry M, testuje sobie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty