Essence, Clear & Matt, Oil Free Make up

Błyszcząca skóra nie ma szans z nowym beztłuszczowym podkładem clear & matt! Jego specjalne, aktywne składniki absorbują nadmiar sebum i nadają skórze zdrowy, matowy wygląd - przez cały dzień! Witamina E chroni cerę przed  zanieczyszczeniami. Kosmetyk dostępny w 4 odcieniach. Testowany dermatologicznie.
Pojemność: 30 ml
Cena: 13,99
Sklep: Douglas



Zalety:
- wygodne opakowanie (jak już będzie mało podkładu można postawić go do góry 'nogami')
- świetna konsystencja, nakładanie tego podkładu to przyjemność
- ładnie wyrównuje koloryt skóry
- naprawdę matuje ( u mnie około 4-5h)
- nie zapycha
- nie uwidacznia suchych skórek
- niska cena

Wady
- słabo kryje, ale to nie jest podkład kryjący
- mały wybór odcieni



Podkład uważam za jeden z lepszych jaki miałam w moim życiu. Zdarzały mi się dużo droższe egzemplarze niby matujące, które po 15 minutach chyba zwiększały wręcz wydzielanie sebum, brr...:/
A Wy co sądzicie o tym podkładzie?

Komentarze

  1. nie miałam, ale co z kolorem? jestem bladziuchem i trudno mi dobrać kolor więc boję się kupować w ciemno podkładów..

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam kiedyś podkład Essence z serii... Hm, nie pamiętam. Ale najjaśniejszy kolor był, uwaga - pomarańczowy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego podkładu, cenię sobie firmę Essence , ale boje się , że niepotrzebnie wydam pieniądze na podkład, który u mnie się nie sprawdzi, fajnie , że matuje lecz ja potrzebuję kryjącego ;)
    Jeśli jesteś chętna do współpracy u mnie wraz z recenzją informacje na temat ciekawej propozycji.
    Pozdrawiam i zapraszam serdecznie
    Leila

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go kiedyś miałam, ale nie pamiętam czy mi podpasował...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kamyczek, są też jasne odcienie, na zime mi też by się przydał jasniutki, ten jeszcze troch i będzie dla mnie za ciemny;/ a w naturze powinny być testery wiec możesz sobie sprawdzić kolorek;)

    Motylica, no to nie zaciekawie, szkoda że nie pamiętasz nazwy.

    Leila, no ten akurat słabiutko kryje, ale essence ma kilka rodzajów podkłądów więc może któryś jest kryjący.

    Rodzynka1989, to musiało być dawno skoro nie pamiętasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam i jakoś nie mam zamiaru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy, przenigdy nie zwróciłam na niego uwagi w drogerii...

    OdpowiedzUsuń
  8. ne spotkałam sie z nim jeszcze .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chanel, tak od razu go skreślasz?

    Kinga, ja kryjących używam tylko na wieksze wyjścia;)

    simply_a_woman, ja powiem Ci tylko, że to jest mój pierwszy podkład z essence i jestem zadowolona;)

    Agnieszka, ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo że słabo kryje, kiedyś go napewno wypróbuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. za taka cenę myśle,że można wypróbować , w razie gdyby się nie spisał to niewielka strata :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu Dżoana :))), ;)

    youcouldbehappy, racja, ja nie znam lepszego podkładu w tej cenie;) ba znam wiele droższych dużo gorszych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś go kupiłam, w kolorze porcelain. Zobaczymy jak będzie się sprawować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jak wygląda ten odcień:) on jest najjaśniejszy z całej gamy?

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty