Essence, Eyebrow Stylist Set, zestaw do stylizacji brwi

Zestaw zawiera dwa pudry do brwi, trzy szablony i aplikator, który ma specjalnie zakończony pędzelek, dzięki któremu osiągniesz upragniony kształt.

Pojemność:
Cena: 10,99 zł
Sklep: Douglas





Zalety:
- odcienie są tak dobrane, że będą pasować każdemu (ja używam jaśniejszego)
- super-trwałość
- łatwa aplikacja (już za pierwszym razem udało mi się osiągnąć ładny efekt)
- świetny pędzelek, dobrze rozczesuje i układa brwi
- szablony (ja ich nie używam)
- niska cena

Wady:
- opakowanie, nie należy do najwygodniejszych 
- troszkę się osypują, ale dają rade;)


 Produkt dość ciekawy i chyba jeden z niewielu dostępnych na rynku. Przynajmniej ja nie spotkałam się jeszcze z innymi cieniami do brwi. Produkt ten nie jest mi niezbędny, ale za jego pomocą można fajnie odmienić swój look:)
A Wy znacie ten produkt, używacie? 

Wklejam fotkę brwi ;)
Jedna dla porównania jest nie umalowana.

Komentarze

  1. Brakuje mi zdjęcia efektu na brwiach :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zbieg okoliczności :D Właśnie wstawiłam recenzję o tej paletce ;) Uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie, też bym zobaczyła efekt na brwiach, ale dużo dziewczyn go zachwala więc chyba się skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg mnie nie będą pasować każdemu ;) są ludzie, którzy mają bardzo jasne brwi i rzęsy, i jakby sobie zrobili tym jaśniejszym, to by wyglądali nieciekawie :P

    zresztą ja do brwi używam bardzo podobnego koloru do tego jaśniejszego i moim zdaniem nie wygląda rewelacyjnie (a brwi mam szaro-brązowe, dosyć ciemne jak na blondynkę).

    OdpowiedzUsuń
  5. Też chciałabym zobaczyć efekt na brwiach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina :), myślałam nad zdjęciem, ale nie lubie swoich brwi i zrezygnowałam:( ale jeśli bardzo bardzo chcecie to mogę wstawić, ale dopiero jutro bo dziś już nie jestem u siebie w domku

    innooka, zaraz zajrzę do Ciebie;)

    Karola, tak jak już pisałam Paulinie, moge wrzucić fotke, ale jutro;)

    Agusiak747, mysle, że tym jasnym też dałoby rade, na swaczu jest dość gruba warstwa tego cienia, można nałożyć go mniej, a mam koleżnake, która ma właściwie blond brwi i chodzi na brązową henne, bo chce żeby były widoczne, to chyba zależy od tego co kto lubi;)
    ja mam też dosyć ciemne brwi jak na blondynke, słyszałam też, że niektóre dziewczyny mieszają obydwa kolory i dopiero nakładają

    Sunny, :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie nie do końca się sprawdziły, ale zawsze można je wykorzystać jako cienie do oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam ale często na brwi nakładam zwykły brązowy cień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pewnie, ze znam

    mój niezbędnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sauria80, a co Ci nie przypasowało?

    Chanel, o tym nie pomyślałam;)

    simply_a_woman, :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o kolejna bloggerka ma ten produkt . Chyba się skuszę ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja właśnie czegoś takiego poszukuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty masz grube brwi, więc nie widać tego sztucznego efektu... możesz tylko wypełnić ubytki, delikatnie przyciemnić - u mnie trzeba bardziej się napracować ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. SmoothCriminal, :)

    Paula, :)

    sauria80, a to u Ciebie wychodzi sztuczny efekt? mi dzisiejsze malowanie zajęło chwilkę;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam produkt ale o wiele bardziej lubie palety do brwi z ELF-a-wybor kolorow oraz jakosc opakowania sa duzo lepsze.Niestety z Essence milam ten problem, ze uzywalam kilku sztuk i kazda zaliczyla spotkanie z podloga....

    Lubie wszelkie produkty do stylizacji brwi:-)

    A co do zachwytow nad Dover to w pelni popieram:-))) i dolaczam sie.Mieszkam w Canterbury obecnie i jak dobrze pojdzie to wroce tutaj na stale:-))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty