Essence, Nail Art, Special Effect Topper, lakier nawierzchniowy

Lakier nawierzchniowy nadający specjalny efekt. Wybierz swój ulubiony lakier i użyj go jako bazę. Następnie nałóż lakier ze specjalnym efektem. Lakier występuje w sześciu kolorach.
Pojemność: 8ml
Cena: 7,99 zł
Sklep: Douglas



Już pisałam kiedy o tym lakierze tylko o wersji z kolorowym brokatem (klik)
Lakiery te dają pienny efekt. Ten, który Wam dzisiaj pokazuje kojarzy mi się z łuskami na ogonie syreny:)
Gdyby nie to uciążliwe zmywanie nosiła bym go chyba codziennie na paznokciach.



Szkoda, że nie ma jeszcze innych wersji kolorystycznych, np coś z niebieskim albo różowym;)

U mnie dziś piękna pogoda;) Za chwilkę uciekam korzystać z ostatnich  promyków słońca.

Komentarze

  1. Dziś nawet wrzuciłam u siebie fotki Hello Holo. :) Na razie mam z tej serii tylko jego, ale planuję inne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie to wygląda :)
    szczerze wolę kremowe kolory, ale ten jest wyjątkowo ładny.
    no i znam ten ból ze zmywaniem takich lakierów... :/

    zapraszam do komentowania nowego posta
    nothingbutchickens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za takimi błyszczącymi lakierami

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham lakiery Essence , ten wygląda wspaniale, szkoda tylko , że zmywanie sprawia tyle kłopotów .
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Leila
    www.reddres.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie wygląda! Nie miałam pojęcia, że efekt z nim jest taki super...

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wygląda ale ja nienawidzę potem zmywać tego z paznokci, pół godziny tarcia, miliard wacików i obolałe palce ;-)) a szkoda bo pozazdrościłam Ci ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny efekt!i bardzo ladnie sie prezentuje:-)
    Masz zgrabne paluszki oraz pazurki, moje to niestety takie zwirki i nawet jak pomaluje to malo wiadac:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny lakier ;) Cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny lakier, poluję na jakiś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery takie są fajne, ale zmywanie bywa cieżkie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. lusterko-em, :)

    niwatori, zmywania to masakra, ale warto pocierpieć dla tego efektu;)

    Chanel, ;)

    Kinga, ja tam lubie;)

    Leila,:)

    Lady In Purplee, a bo jak stoi w szafie koło konfetti to troszke blado wypada ;)

    emka516, przy zmywaniu męczarnia, ale od czasy do czasu można zaszaleć, a i można mniej tego brokatu nałożyć to wtedy zmywanie jest łatwiejsze;)

    Hexxana, dziekuje;*

    Sunny, :)

    simply_a_woman, jaka luizka?

    Independent Woman, :)

    Agnieszka, dziewczyny nie bójcie się zmywania;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam cierpliwosci do zmywania takich lakierow

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny jest <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty