Essence, studio nails, better than gel nails, baza wyrównująca (soft rose)

nadaje ton: baza wyrównująca zapewnia perfekcyjnie wyglądające tipsy i gwarantuje długotrwały efekt sztucznych paznokci.  rozszerzając gamę produktów do stylizacji paznokci, baza dostępna jest tej jesieni w dwóch nowych kolorach -  białym, podkreślając intensywność stylizacji oraz różowym, nadając tipsom naturalnego wyglądu. dostępna w 3 kolorach.
Pojemność: 10 ml
Cena: 10,99 zł
Sklep: Douglas



Zalety:
- ładnie prezentuje się na pazurkach
- przedłuża trwałość lakieru kolorowego (lakier, który normalnie na drugi dzień odpryskuje, z bazą nosił mi się aż 5 dni)
- nie wysusza pazurków
- chroni paznokcie przed żółknięciem
- niska cena

Wady:
- nie ma;)


Do tej pory ubóstwiałam Nail Tek Foundation II, ale chyba przestawię się na bazę z essence, jak na razie może nie widzę dużej różnicy w działaniu, ale baza essence jest dla mnie łatwiej dostępną i tańsza:)
A i Nail Tek w połowie butelki robi się strasznie gęsty i coraz trudniej go równo nałożyć;(
Mam nadzieje, że z bazą essence tak nie będzie:)

Komentarze

  1. Mam poprzednią wersję i faktycznie to jest świetna baza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba trzeba będzie się zaopatrzyć w tę bazę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To już chyba wiem, w jaką bazę prawdopodobnie się zaopatrzę ;). Aż takie przedłużanie trwałości lakieru to marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lady In Purplee, pamiętam, czytałam o niej u ciebie;)

    Zzielona, ;)

    Angiotensyna, dla mnie było kiedyś marzeniem nosić lakier 3 dni, a teraz mogę nosić jeszcze dłużej;) ale po 4-5 dniach już i tak mam ochotę na inny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo z Nail Tekiem, pół buteleczki i robią się gęste grudki :/
    Dzisiaj kupiłam na spróbowanie odżywkę z Wibo, zobaczymy jak zadziała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rodzynka1989, no właśnie o tym pisałam:/

    Lejdi Luna, :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się za nią rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałam ją kupić i teraz widzę, że dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo, trzeba będzie wypróbować (jak wyzeruję 2 inne bazy) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja właśnie się zaopatrzyłam w kolejnego nailteka ale jak go skończę to spróbuje tej

    OdpowiedzUsuń
  11. oo ! czegoś takiego szukam:) Super, że dodałaś recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna rzecz ;]

    http://zakochanetrampki.blogspot.com/
    Każdy obserwator się liczy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. dziewczyny dajcie znać jak u Was będzie sie spisywać ta baza;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty