Essence, tattoo stickers, samoprzylepny tatuaż w formie naklejki

indywidualny, elegancki i po prostu obłędnie cudowny! z nadchodzącą jesienią french manicure będzie w modzie. a to za sprawą ekstra cienkich tatuaży w formie naklejek na paznokcie. naklejki w delikatne wzory są łatwe w użyciu. Wystarczy wyciąć wybrany wzór, odkleić przeźroczystą  folię i gotowe. dopasowując się do jasnej kolorystyki french manicure’u, tworzą fascynujące style na paznokciach oraz ich końcówkach.
dostępne w jednej wersji.

Ilość: 27 sztuk
Cena: 5,99 zł
Sklep: Douglas



Zalety:
- fajne wzorki (kokardki mi się chyba najbardziej podobają)
- łatwe w użyciu
- maja dobry klej (chociaż ja i tak zawsze przeciągam jeszcze lakierem nawierzchniowym)
- niska cena

Wady:
- są bardzo delikatne, trzeba uważać żeby nie rozerwać wzorka 
- zmywanie (łatwiej odkleić/zdrapać niż zmyć)


Ja nie nosze francuskiego manicure, więc naklejki używam na kolorowe paznokcie:)
Bardzo mi się podoba jedna naklejka na jednym, góra dwóch paznokciach u jednej reki.


Do francuskiego są też paski na końcówki, myślicie, że na kolorowym sprawdzą się takie końcówki?

Komentarze

  1. lubię naklejki na paznokcie, tych jeszcze nie miałam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciesze się, że Wam się podobają:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądają, ale zmywanie to męczarnia...

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze, a u mnie leza bo nie umiem sie nimi posluzyc ;D musze sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. simply_a_woman, ja tak jak już pisałam, naklejki zdrapuje, może to niezbyt dobra metoda, ale skuteczna:)

    KOSMETASIA, koniecznie spróbuj i pokaz efekty:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny gadżet :) Szkoda, że nie zauważyłam tego jak byłam na zakupach :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szybki sposób na piękne ozdobienie paznokci,podoba mi się:-)
    Atino,czy doszła do ciebie paczka z maskami?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne naklejki ;)

    Zapraszam.
    http://kosmetykowyzawrot.blogspot.com/2011/09/loteria-bransoletka-charms.html

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna sprawa, chyba zainwestuję ;P

    zapraszam do mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bella, następnym razem nie zapomniesz;D

    Basia8212m, bardzo szybki, nawet powiedziałabym błyskawiczny:D
    paczuszki jeszcze nie dostałam.

    Julita513, :)

    SmoothCriminal, :)

    OdpowiedzUsuń
  12. są śliczne ; ) zapraszam do mnie ; '

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne, delikatne te naklejki. Może nawet je rozważę? Nigdy takich nie miałam i z nimi niczego nie próbowałam zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Juust., :)

    Sunny, :)

    Angiotensyna, jak spróbujesz to na pewno będziesz zadowolona z efektów:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty