Mollon Cosmetics, Nail Lacquer, lakier do paznokci z ekstraktem z bambusa

Regenerująca formuła lakierów oparta na naturalnym ekstrakcie z bambusa. Zawarte w nim krzemionka i proteiny są doskonałym środkiem na zdrowe i piękne paznokcie.
Aktywne składniki zawarte w lakierze:
  • wzmacniają i utwardzają płytkę,
  • przyspieszają wzrost paznokci,
  • przedłużają trwałość lakieru.
Lakiery nie zawierają kamfory, toulenu i formaldehydu - składników szkodliwych lub mogących wywołać uczulenia.
Kolekcja 20 inspirujących kolorów - doskonała konsystencja lakierów oraz nowatorski, płaski pędzelekjednym pociągnięciem pędzelka! (560 włosków) umożliwiają wykonanie manicure 

Pojemność: 12 ml
Cena: 10 zł

nr 16 lime green



Zalety:
- fajne kolorki
- trwałość ( 4 - 5 dni, nie odpryskuje tylko ścierają się trochę końcówki)
- aplikacja mega wygodna i szybka
- pełne krycie można uzyskać już po pierwszej warstwie
- szybko schnie
- duża pojemność
- niska cena

Wady:
- dostepność ( marka dopiero wchodzi na nasz rynek, więc jeszcze mogą być problemy z zakupami w sklepach stacjonarnych)




Podobają Wam się limonkowe pazurki?

Komentarze

  1. Ciekawy kolorek, lubie zielen na pazurkach :)
    Serdecznie zapraszam Cię do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania jest bon na zakupy w jednym z zagranicznych sklepów internetowych (przesyłka gratis :)).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam z tej serii kolorek pomarańczowy i muszę przyznać, że stał się to mój ulubiony lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam coraz większą ochotę spróbować tych lakierków ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolor, a same lakiery tej firmy widziałam w swojej drogerii ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ciekawy kolorek;)

    Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek niezbyt dla mnie, ale jestem ciekawa tych lakierów. Mam jeden lakier z serii Pro.

    OdpowiedzUsuń
  7. akurat limonka to nie mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy kolor,lakiery Mollona były zawsze dobre,ja też niedługo coś wspomne o nich;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Katsuumi, ja za zielenią nie przepadam, ale limonka mnie urzekła:)

    monis1900, :)

    sauria80, jeśli wybierzesz odpowiedni dla siebie kolor na pewno nie będziesz żałować

    Chanel, :)

    Angiotensyna, o to super, ja ich jeszcze nie widziałam w drogeriach;)

    Sunny, ;)

    Vogue Beauty, ;)

    One_LoVe, :)

    lady_flower123, tez mam jeden z Pro, niedługo go pokaże;)

    simply_a_woman, może jeszcze się do niej kiedyś przekonasz;)

    MoodHomme, :)

    lidzia007, :)

    Basia8212, chętnie poczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor. O tej marce pierwszy raz słyszę.
    Pozdrawiam
    http://kobieta-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudowny kolor!:) inne = lepsze;D

    OdpowiedzUsuń
  12. April, :)

    Agnieszka, lakiery maja naprawde świetne:)

    SmoothCriminal, podoba mi sie Twoje porównanie inne = lepsze;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty