Adidas:)

Wczoraj otrzymałam paczkę z kosmetykami Adidas.
A dokładnie dwa dezodoranty: męski i damski.
Mój Tż-et bardzo lubi te produkty i często ich używa, ja natomiast już od bardzo dawna nie miałam antyperspirantu w sprayu i jestem bardzo ciekawa czy mi przypasuje taka ochrona. Od jakiegoś czasu używam tylko dezodorantów w kulce. Cieszę się, że będę miała okazje spróbować czegoś innego.

Na razie moge powiedzieć tylko tyle, że zapachy bardzo mi pasują. Zarówno na Tż-ecie jak i na mnie;)

A Wy jakie macie zdanie na temat kosmetyków Adidasa?

10 komentarzy :

  1. Jakoś nie przepadam za antyperspirantami Adidasa- miałam kiedyś kulki i były mocno średnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dodalam wczoraj niemalze identyczna recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba nigdy nie miałam antyperspiantu adidasa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś mialam antyperspirant, ale zawiódł mnie. Przy okazji, żeby nie było że jestem wredna czy coś, ale dziwi mnie komentarz drugiej osoby - przecież to nie jest recenzja, tak? Może ja czegoś nie widze w tym poście? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ich dezodoranty :) właśnie w szczególności za zapach ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja je bardzo lubię i ich używam.
    Zapraszam do mnie i na stronę:
    http://www.amerykanini.dbv.pl/news.php

    OdpowiedzUsuń
  7. zoila, hmm... kulke miałam raz i jakoś mi akurat zapach nie przypasował;/

    ooliskaa, tak jak już zauważyła Lady In Purplee to nie jest recenzja tylko taka zapowiedź co będę testować;)

    simply_a_woman, he he:)

    Julia Natalia, :)

    Lady In Purplee, masz racje to nie jest recenzja;)

    SmoothCriminal, :)

    gwiazda.123.izapaczek, :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bella, jeśli chodzi o męski dezodorant to opinia na pewno będzie pozytywna bo Tż-et już miał nie raz ten dezodorant:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*