Sobotni misz - masz:)

Dziś post z serii o wszystkim i o niczym:)
Po pierwsze chciałam Wam pokazać z bliska pilniczek od essence, który świetnie się sprawdzi jako pilniczek do torebki czy w podroż. Przeglądając stronę essence wynalazłam czereśniowe pilniczki:) Hmm... ciekawe czy ładnie pachną:)
Mój pilnik 2 w 1 jest zamknięty w praktycznym etui, które chyba najbardziej przekonuje do zakupu:D


Kosztuje około 8 zł i rewelacyjnie się spisuje:) Bardzo szybko nadaje kształt moim paznokciom. Jednak mam wrażenie, ze obydwie strony tylko minimalnie różnią się od siebie. Mi to nie przeszkadza bo ja z tej delikatniejszej prawie nigdy nie korzystam. Także teraz będę używać obydwu:)


Kolejną rzeczą są moje zakupy w H&M za bony z Avanti.
Fajnie, że były obniżki i za moje 40 zł kupiłam biustonosz i wełniane podkolanówki (po 20 zł za rzecz)
Nic specjalnie mi się nie spodobało, więc postanowiłam wybrać coś praktycznego co na pewno mi się przyda. Swoją droga to nie wiedziałam, że na promocjach można dostać takie tanie staniczki (większy wybór był  w cenie 30 zł). Może jeszcze jakiś dokupię:) A skarpety mam zamiar nosić do rajstop, żeby było cieplej w stopki. mam nadzieje, że będą pasować. 


I ostatnia wiadomość dnia to mała dokładka w bazarku;)
Tym razem same odlewki/odsypki produktów, które lubię, ale maja dużą pojemność i ciężko mi będzie je zużyć do końca, a i fajnie będzie spróbować czegoś nowego.


A dokładnie są to:
- odlewka kremu pod oczy Zielona Herbata, Kosmetyki Elfa(nie znam pojemności pojemniczka, ale sporo)
- odlewka oleju z Avocado firmy Fitomed (30g)
- odsypka pudru sypkiego Sally Hansen, CornSilk (również sporo)

Chętnie wymienię się na inne odlewki/odsypki lub drobne produkty:)

Chętne zapraszam do bazarku:)

Komentarze

  1. ja jutro się wybieram do HMu :D mam 5 bonów :) mam nadzieję, że załapię się jeszcze na jakieś promocje fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny stanik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kochana a czego szukasz za te kółka z wzrokami na paznokcie, nie wiem jak to się nazywa fachowo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. yesiwantyouback o fajnie Ci:) będziesz miała większy wybór:)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz wszyscy szaleją w H&M;] Fajne skarpetki,ja sobie rok temu kupiłam też u nich taki długaśne czarne, w sumie ażurowe i właśnie sobie o nich przypomniałam;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Szukam pilniczka, więc może przyjrzę się temu z Essence

    OdpowiedzUsuń
  7. Julia Natalia, dzięki:*
    za te kółka do paznokci(stempelki)nie szukam niczego konkretnego, aktualnie przydałaby mi się fioletowy eyeliner lub fioletowa kredka najlepiej ta żelowa z Avonu. Na pewno nie potrzebuje błyszczyków, cieni, lakierów. Mam ich za dużo:( Jesli nie masz fioletowych mazideł to może zaproponuj coś co masz aktualnie na zbyciu, a nuż mi się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. vesna, bardziej zależało mi na zakolanówkach, ale strasznie drogie były, chyba 40 zł;/

    zoila, ewentualnie obadaj te czereśniowe;)

    OdpowiedzUsuń
  9. eh, szkoda, że HM ma takie małe rozmiary, bo zawsze mi tam coś w oko wpadnie :/

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem na nie bardzo chętna :))
    lakierów mam od wyboru do koloru, ale mogę Ci też zaproponować fioletową kredkę My secret, jeśli nie masz, tą z limitowanki (ciemniejszy fiolet, jaśniejsza jest w rozdaniu). poza tym, napisz czego szukasz to sprawdzę, założę się, że to mam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten pilniczek z Essence i po 1 uzyciu jedna ze stron mi wyłysiała.Jest zupełnie gładka:/
    Druga na szczęście ciagle daje radę.No i plus za etui.Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. też jutro ruszam wykorzystać moje bony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Let's Talk Beauty, na pewno były rozmiary do dużego D, ale nie przeglądałam tych staniczków w regularnej cenie. A Ty większy potrzebujesz niż D?

    Julia Natalia, odpisze zaraz u Ciebie:)

    mala9mi, aha czyli na dłuższą metę też będzie ok:)

    sia, a masz konkretne palny co do zakupów?

    OdpowiedzUsuń
  14. okeej, wobec tego zaraz jej poszukam w swojej rozlatującej się kosmetyczce (allahu, ześlij mi kuferek) jestem chętna na same płytki, chociaż nie miałam z nimi do czynienia - da się zrobić nimi wzroki, przykładając je do pazurków i przejeżdżając lakierem? czy jak się tego używa? :D kremów BB niestety nie mam. co do eye-linerów - z My secret mam srebrny - raz użyty, nowy brązowy i złoty, niebieski też mam, ale brokatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa to już wszystko wiem. moje pomysły, widzisz -,- :D to świetnie :) to może jedna lub dwie blaszki i to coś do odbijania stępelków, bo widzę, że też to jest na bazarkowym zdjęciu? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. takie podkolanówki ciepłe to mi też by się przydały ;) świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  17. no jasne, dlaczego nie :) źle Ci napisałam, nie złoty, tylko brązowy eye-liner mam. czyli że z mojej strony fioletowa kredka, niebieski i srebrny eye-liner i...? :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się ten pilnik - właśnie szukam jakiegoś nowego. Zapraszam Cię serdecznie do wzięcia udziału w moim Noworocznym Rozdaniu: http://krainaluster.blogspot.com/2011/12/rodanie-noworoczne-zapraszam-do-zabawy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Martusia ;-), :*

    Karkam, dzięki:*

    Kasia_JB, :*

    OdpowiedzUsuń
  20. w moim tych butów było duuużo, ale wszystkie w tym samym kolorze ;D no za 30zł to grzech byłby nie brać, w biedronce jakiś czas temu były po tej cenie a'la EMU :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty