Zakupowo

Raz na jakiś czas zaglądam do Leclerca, w celu znalezienia ciekawych i tanich kosmetyków:)
Znajdziecie tam między innymi spory wybór kosmetyków Bingo SPA:)

Tym razem udało mi się upolować:
 - krem do stóp Celia z mocznikiem
- nowe maseczki Perfecty (te dwie od prawej), ta w środku była już mi znana:)


Artykuły pierwszej potrzeby:)


Farba do włosów (perłowy blond). Mój ulubiony kolor od roku, a  może dłużej:)


Na dział z herbatami też musiałam zajrzeć:)


Na chwile weszłam jeszcze do Rossmanna i wzięłam parę drobiazgów:
- herbatka Lipton (wreszcie Lipton obniżył ceny;D)
- magnez + wit. B6, ostatnio często łapią mnie skurcze więc chyba brakuje mojemu organizmowi magnezu
- antyperspirant Rexona


No i moje nieśmiertelne, mega wygodne japonki Inblu:)


Odkąd pojawiły się na rynku co roku kupuje nowe. Moją pierwszą parę mam jeszcze do dziś;D 
Tym razem postawiłam na klasyczne czarne.
Niestety, ale w tym roku nie zauważyłam nowej kolekcji;/  W ogóle co raz mniej tych butów widuje w sklepach. Mam nadzieję, że firma nie zakończy produkcji tych jakże uniwersalnych i wygodnych butów:)


Udało mi się znaleźć sorbet w Tesco. Był jeszcze wiśniowy i malinowy.

Wiadomość z ostatniej chwili:
wczoraj zarezerwowałam domki na mazurach ;)
Strasznie się cieszę bo te wakacje były pod znakiem zapytania i już myślałam, że nigdzie nie pojadę, a tu taka w sumie spontaniczna decyzja;)

29 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. kiedyś były te sorbety w Biedronce:)

      Usuń
  2. Moja siostra z mężem też wybierają się na Mazury! Przyjemności życzę! :)
    Uwielbiam maseczki z Perfecty - wszystkie spradzają się u mnie doskonale. Tych, które pokazujesz, jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję serum z Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko zużyje to na pewno pojawi się recenzja:)

      Usuń
  4. sorbecik <33
    To serum z perfecty widzę już od dłuższego czasu w sklepach .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja pierwszy raz spotkałam to serum

      Usuń
  5. ja czekam na recenzje sorbetu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorbet jest pyszny, ja bardzo lubię ten rodzaj lodów. mocno czuć taką słodką gruszkę, chyba KLOPS

      Usuń
  6. Japonki z Inblu są chyba niezniszczalne ;) Sama mam jedne chyba już dobre 7 lat i nic się z nimi nie dzieje. Masakra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, chociaż miałam jedną parę która wytrzymała tylko 2 lata;/ jakiś gorszy model mi się trafił;/

      Usuń
  7. zakupy widzę, że udane ;) i życzę słonecznych wakacji!! :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj przyda się słonko, tym bardziej że prognozy zapowiadają mi deszcz;//

      Usuń
  8. Oj, sama chętnie bym kupiła sobie te japonki z Inblu, ale ciężko je dostać.. A co do sorbetu - uwielbiam! :)

    Zapraszam do mnie na http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wakacji mi może też coś się uda skombinować, ale to dopiero gdzieś w sierpniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja początkowo też myślałam o sierpniu, ale jakoś tak się wszystko poukładało, że teraz albo nigdy;)

      Usuń
  10. Japonki inblu są genialne, moje ukochane mam już od 5 lat, chodzę w nich, kąpię się i nic, są niezniszczalne! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja japonkami Inblu zaraziłam także moją mamę, która ma już dwie pary i nie chce żadnych innych butów na lato:D

      Usuń
  11. zazdroszczę wakacji kocham mazury
    sorbet musi by "pycha" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to będzie mój drugi wypad na mazury;)
      a sorbet pyszny, teraz kusza mnie inne smaki:)

      Usuń
    2. haha teraz zauważyłam ,że przez ten sorbet zjadłam literkę ;)
      A wypad na pewno będzie bardzo udany ,tego Ci serdecznie życzę :D

      Usuń
  12. Uwielbiam japonki z inblu, swoje mam już 7 lat i właśnie planuje kupno nowych. Niestety nie mogę znaleźć sklepów z obuwiem inblu. Też mnie to niepokoi. Ale jak zawsze z pomocą przychodzi allegro! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swoje kupiłam w CCC, w zeszłym roku były też w BOTI:)

      Usuń
  13. to serum z Perfecty jest świetne, uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*