Essence - 6 nowych zapachów oraz wyprzedaże w perfumeriach Douglas!

Essence wprowadza na polski rynek 6 nowych zapachów:) Czyż to nie wspaniała wiadomość?

Od 17 września we wszystkich filiach Super Pharm będą dostępne wody toaletowe essence!
Marka essence wprowadza na rynek 6 zapachów o pojemności 50 ml oraz 6 o pojemności 10 ml. W filiach będzie także dostępna trend edycja zapachów składająca się z 6 zapachów o pojemności 10 ml. Do wszystkich zapachów pojedynczych oraz tych w trend edycji dostępne będą testery.
Dodatkowo w dn. 20.09 - 03.10 będzie promocja na wszystkie zapachy i pojemności - 20%.


1. essence woda toaletowa like a walk in the summer rain 
 
Orzeźwiający letni deszcz w upalny dzień. Czysta kompozycja zdominowana jest aromatem białych kwiatów a obecność cytryny, pomarańczy i arbuza dodaje jej niezbędnej świeżości. Ten zapach jest pełen pozytywnej energii. 
 
Nuty głowy: cytryna, pomarańcza, cyklamen, arbuz
Nuty serca: lilia, frezja
Nuty bazy: mech, drzewo cedrowe, piżmo
Cena: poj. 50 ml 29,99zł, poj. 10 ml 13,99 zł

 
2. essence woda toaletowa like a trip to New York

Tak ekscytująca jak Nowy Jork. Soho, Time Squere, Piąta Aleja. Stolica mody czeka na Ciebie! Urzekający owoc głogu oraz róży jest w tej kompozycji symbolem kobiecości, elegancji i wyrafinowania. Radosny zapach wprowadzi Cię w dobry humor. 
 
Nuty głowy: kardamon, żywica, borówka
Nuty serca: róża, głóg
Nuty bazy: drzewo cedrowe, bursztyn, białe drewno
Cena: poj. 50 ml 29,99zł, poj. 10 ml 13,99 zł

 
3. essence woda toaletowa like a new love

Miłość wisi w powietrzu a z nią pożądanie i podekscytowanie. Intymna kompozycja, która łączy w sobie nuty kwiatowe i owocowe dodaje pewności siebie. Ten zapach rozbudzi Twoje zmysły. 
 
Nuty głowy: mandarynka, grejpfrut, pieprz, żywica
Nuty serca: piwonia, hiacynt, róża, brzoskwinia
Nuty bazy: kawa, czekolada, wanilia, piżmo
Cena: poj. 50 ml 29,99zł, poj. 10 ml 13,99 zł

4. essence woda toaletowa like a day in a candy shop

Okaż swoją miłość do słodyczy! Poczuj się jak w cukierni! Kompozycja skrywa w sobie ekstrakt z lilii i heliotropu na bazie wanilii. Dodatkowa nuta brzoskwini dodaje jej świeżości. Kwiatowy zapach daje niepowtarzalne uczucie kobiecości.

Nuty głowy: brzoskwinia, orchidea
Nuty serca: lilia, heliotrop, płatki jasminu
Nuty bazy: wanilia, piżmo
Cena: poj. 50 ml 29,99zł, poj. 10 ml 13,99 zł

 
5. essence woda toaletowa like a first day in spring

Ciepłe promienie słońca na Twojej skórze, świeży zapach kwitnących kwiatów. Róża, jeżyna, ananas i sok pomarańczowy odzwierciedlają zapach rozkwitającej przyrody. Niewinna i świeża kompozycja pobudza do działania.

Nuty głowy: ananas, sok z pomarańczy, mandarynka
Nuty serca: pralina, jeżyna, roża
Nuty bazy: drzewo sandałowe, wanilia, piżmo
Cena: poj. 50 ml 29,99zł, poj. 10 ml 13,99 zł

6. essence woda toaletowa like a girl’s night out

Wspomnienie ekscytującego wieczoru z koleżankami. Zabawa, taniec, śmiech. Zapach ten urzeka świeżymi aromatami, które przeobrażają się w słodkie nuty. Sercem kompozycji są esencje z róży, brzoskwini i magnolii. Kompozycja zapowiada kolejny szalony wieczór.

Nuty głowy: żywica, żółta mandarynka, smoczy owoc, jagoda goji
Nuty serca: róża, brzoskwinia, magnolia, drzewo mandarynki
Nuty bazy: wetyweria, wanilia, piżmo
Cena: poj. 50 ml 29,99zł, poj. 10 ml 13,99 zł




 W perfumeriach sieci Douglas rozpoczęły się wyprzedaże:
„Stwórz swój zestaw z dwóch produktów essence a my powiększymy go o trzeci”. 
Najtańszy produkt z wybranych wydawany jest za 1gr. Promocji tej podlegają produkty dyskontynuowane jednakże bez lakierów. Promocja potrwa od 27.08 do wyczerpania zapasów.
W wybranych filiach pojawią się także akcje promocyjne na lakiery.

W moim Douglasie akurat nie ma essence także nieskorzystam, ale na perfumy na pewno będę polowała. Fajnie, że będą testery:) 

Komentarze

  1. Ja ostatnio byłam w Niemczech i tam zaopatrzyłam się w 10 ml "like a trip to new york", po 2.99 euro. Zapach całkiem przyjemny, ale trwałość fatalna...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyślam się ,ze trwałość będzie kiepska, ale jak mi się jakiś zapach bardzo spodoba to i tak kupie;)

      Usuń
  2. Trwałości nie ma się co spodziewać po takim wyrobie, jednak jeżeli zapachy będą fajne to nie szkoda nabyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze.. akurat nie planowałam zakupów, a promocyjna cena jest kusząca.. Teraz mam ciężki wybór :(
    Na zapachy chciałabym się załapać, a do douglasa weszłabym chociaż z ciekawości ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. A to Ci niespodzianka. Powiem szczerze, że jak zobaczyłem u siebie w blogrollu tytuł "6 nowych zapachów" to od razu kliknąłem.

    Nuty wyglądają bardzo zachęcająco. Zwłaszcza przy tak niskiej cenie. A wiesz może, czy można gdzieś kupić próbki tych perfum? Bo z przyjemnością bym się z tą marką zapoznał bliżej.

    Numer 2 i numer 3 mają chyba największy potencjał na zostanie bestsellerami.

    Dwójka pewnie będzie kobieca, ciepła i trochę elagancka, ale w tej klasyce jest jakaś myśl. Pytanie tylko, jak ułoży się nuta głogu w sercu. Jeśli nie będzie zbyt chemiczna to może być ok.

    No a 3 to jadalniak. Może być bardzo dobrze, albo bardzo źle. Tutaj reguły nie ma, bo Axe ma dość dobrą czekoladę dla mężczyzn, a wiele perfum w wysokiej półki całkowicie rozłożyło tę nutę.

    Tak czy siak, dziękuję za tego posta. Na pewno skorzystam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to Cie zwabiłam na mojego bloga;)

      O próbkach nic niestety nie wiem;/ ale myślę, że raczej essence nie wypuści żadnych próbek;/ W drogeriach będą dostępne testery więc będzie można poznać zapach przed zakupem.

      Ja bardzo lubię jadalne zapachy więc na pewno dobrze się przyjrzę 3:)




      Usuń
  5. moja droga, to nie miejsce na reklame;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podczas mojego pobytu w Niemczech wąchałam wszystkie i nie mogłam się zdecydować na żaden (najlepiej mieć wszystkie i stosować w zależności od humoru). Idealnie trafią w każde gusta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra wiadomość:) czyli powinnam coś dla siebie wybrać:D

      Usuń
  7. Ja jak coś próbuję dorwać z tego essence, to albo przebrane do cna albo nic dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że te wody toaletowe będą dostępne w Superpharmie. W zeszłym roku wampirza limitka była dostępna tylko w Naturze, więc nie skorzystałam. Teraz sprawdzę, może akurat któryś zapach przypadnie mi do gustu?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że z 6 różnych zapachów chociaż jeden mi przypasuje:)

      Usuń
  9. Na pewno powącham testery, a co dalej? Się okaże :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty