L'Occitane, głęboko nawilżający krem do twarzy

Świeży, jedwabisty krem:
  • działa natychmiast, zapewniając 24-godzinne nawilżenie
  • poprawia sprężystość skóry
  • chroni przed wolnymi rodnikami
SKŁADNIKI:
  • woda z angeliki
  • olejek eteryczny z angeliki
  • olejki roślinne (zapobiegają utracie wody)
EFEKTY:
Natychmiastowe i trwałe nawilżenie sprawia, że skóra jest jędrniejsza, wygładzona i bardziej promienna.

SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA KLINICZNIE!


Pojemność: 50ml (ja testowałam miniaturkę 15ml)
Cena: 155zł 
Sklep: L'Occitane 


Angelica - roślina, która w Polsce znana jest pod nazwą arcydzięgiel, ma właściwości stymulujące, tonizujące, nawilżające i rewitalizujące.  

Krem mieści się w uroczym słoiczku;) Dodatkowo jest zabezpieczony takim plastikowym wieczkiem. 


 Krem stosowałam głównie na noc, ponieważ na dzień używam kremu z wysokim filtrem. Tylko dwa razy użyłam go na dzień, żeby sprawdzić czy nadają się pod makijaż:)

Zalety:
- przyjemny zapach (mi kojarzy się z drzewami iglastymi)
- szybko się wchłania (pozostawia minimalną powłoczkę, co nie przeszkadza mojej mieszanej cerze)
- nie zapycha
- dobrze nawilża
- wygładza
- dobrze działa na moją skórę pod oczami
- nadaje się pod makijaż
- ładne opakowanie
- jest dość wydajny (używam go od trzech tygodni i jeszcze zostało na kilka aplikacji)

Wady:
- cena (na pewno nie jest to cena zaporowa i w dobrą pielęgnację twarzy warto inwestować, no ale wiadomo, że klient zawsze chce płacić jak najmniej;))
- brak ochrony przeciwsłonecznej


Dodatkowo serię Angelica uzupełniają:
- głęboko nawilżająca emulsja do twarzy SPF 15 - brawo za filtr;)
- peelingujący żel do twarzy
- mgiełka do twarzy
- głęboko nawilżający roll - on pod oczy
- głęboko nawilżający tonik do twarzy
- oczyszczający żel do twarzy
- głęboko nawilżająca, ekspresowa maska do twarzy

Najbardziej zaciekawił mnie roll-on pod oczy i ekspresowa maska do twarzy. Myślę, że świetnie uzupełniłyby moja wieczorną pielęgnacje;)

Komentarze

  1. No widać, że dobre, ale cena faktycznie nie zachęcą... No cóż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle bym w życiu nie dała, ale 100 zł może o ile ma naprawdę dobry skład ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za dużo jak na mój portfel :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale kosmetyki naturalne i ekologiczne zazwyczaj trzymają cene

      Usuń
  4. Cena koszmar ; P
    Ale słoiczek przepiękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na to, że dobry produkt ale cena na moją kieszeń zbyt wysoka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie cena dość wysoka, ale jakby działanie powaliło mnie na kolana... kto wie :))

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kosmetyki L`Occitane. Ostatnio po głowie chodzi mi różana woda toaletowa i różany krem do rąk. Kosmetyki L`Occitane przepięknie pachną i dobrze nawilżają.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty