Sephora, long-lasting eye liner

Łatwy w użyciu płynny eyeliner. Elastyczny pędzelek do precyzyjnej aplikacji i bogata, kremowa formuła sprawia, ze eyeliner łatwo się nakłada i szybko schnie oraz utrzymuje się przez cały dzień. 

Pojemność: 0,082fl.oz.
Cena: 39zł
Sklep: Sephora


Jest to ciemny fiolet nr 05 prune. aubergine. Eyeliner jest dostępny w kilkunastu odcieniach.


Zalety:
- ładny, intensywny kolor
- duży wybór odcieni
- trwałość (cały dzień)
- wydajność
- szybko zasycha
- solidne, zgrabne opakowanie

Wady:
- aplikator, nie przepadam za taką formą (twardy stożek), ale ten jest ciut lepszy od innych
- na początku aplikacji lekko szczypie


Mimo niezbyt wygodnego aplikatora bardzo go lubię;)


 Teraz chyba jest promocja na sephorowskie produkty "bierz 3 płać za 2"

Komentarze

  1. Piękny kolor! Dużo dobrego słyszałam o tych linerach z Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że podobnie jak ja, kochasz fiolety na oczach :)W sumie to mamy podobny kolor tęczówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zawsze dobrze czuje się w fioletach;)no i wydaję mi się, że mi w nich dobrze

      Usuń
  3. mam czarny z tej linii, ale nie jestem zadowolona :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest cudowny! Pasowałby do moich zielonych oczu ale jakoś nie mogę przekonać się do fioletu u siebie.

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor ! Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten sam :) i też w starej wersji. Mam też 2 w nowej i otwarcie powiem że lubię je o wiele bardziej. Mają dłuższy cieńszy i bardziej precyzyjny pędzelek co sprawia że nakładanie ich to sama przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor, jeszcze nic nie miałam z Sephory bo jak dla mnie ceny tych produktów są dużo za wysokie..
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam do tej pory kilka produktów i tylko dwa mi przypasowały (eyeliner i kredka typu jumbo)

      Usuń
  9. Nie kupiłabym ze względu na cenę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że były kiedyś promocje na ten eyeliner 8-9 zł:)

      Usuń
  10. Wiesz chyba co sądzę o takich kolorach? ;) Cudny! :)
    Mi akurat aplikator podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem;)
      jeśli chodzi o aplikator to jednak wole cieniutkie pędzelki, ale tym też daje rade;)

      Usuń
  11. Mam z tej seri brąz i ciemną zieleń. O ile brąz uwielbiam, zieleń jest wodnista ale może to jakiś trefny egzemplarz. Często są na nie promocje. Ja kupiłam za 9 i 12zł .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie ,że udało Ci trafić na przecenę:) a od zieleni będę trzymać sie z daleka;D

      Usuń
  12. Bardzo fajny kolor :) Mam 3 te linery i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty