Złoty zegarek + zmniejszenie bransolety:)

Nie wytrzymałam i kupiłam:)
Za dwa tygodnie idę na wesele do bliskiej mi koleżanki i potrzebuję złotych dodatków. Dlatego decyzja o zakupie akurat tego zegarka (już dawno miałam go na oku) była dużo łatwiejsza bo wesele już tuż tuż;D


Nie jest to nic specjalnego, ale za to jak efektownie wygląda;) Kosztował około 35 zł + przesyłka na Allegro. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że pewnie nie jest zbyt dobry jakościowo, ale moda tak szybko się zmienia, że za chwilę pewnie i tak będę chciała coś innego:)


Zegarek okazał się sporo za duży, a że nie lubię latać z jakimiś pierdołami po mieście to postanowiłam spróbować zmniejszyć go sama;)


Jedno ogniwo już wyciągnęłam. Na pewno muszę wyjąć jeszcze jedno, ale chce zrobić to z drugiej części, żeby bransoleta nie była za krótka z jednej strony.

Wystarczy wypchać taki sztyft szpilką, igłą lub innym narzędziem, a dokładnie to dwa takie sztyfty, wtedy jedno ogniwo puszcza i żeby zamknąć obwód w bransolecie musimy jeden sztyft włożyć z powrotem. Ciężko mi to wytłumaczyć, ale myślę, że sobie poradzicie, Jak tylko wyciągniecie jeden sztyft to załapiecie o co kaman;)


A na wieczór panieński zaopatrzyłam się w taki o oto gadżet;D 

Komentarze

  1. O, naprawdę fajnie wygląda, nie da się powiedzieć, że tylko tyle kosztował ;)

    Taki dzwonek to świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie tez wygląda na droższy;)

      Usuń
    2. wg mnie też:) po zdjęciu myślałam, że napiszesz, że kupiłaś go w jakimś markowym sklepie, a tu proszę allegro i to za 35zł.
      wygląda bardzo ładnie. nawet mi się podoba, a złota nie noszę i raczej nie lubię.

      Usuń
    3. też nie przepadam za żółtym złotem, ale jakoś ostatnio zaczęłam zmienia zdanie;D

      Usuń
  2. miałam, ale nieco inny zegarek, niemal od razu go sprzedałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze, mialam wziac ten złoty, a wzielam w koncu biało-zloty zegarek. niemniej jednak pewnie i ten kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzwonek super - jeden z mniej ohydnych gadzetów, które mogą się przydać na ten wieczór :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na droższy ! :)
    Ładnie na ręce się prezentuje .

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie złote zegarki są piękne, ale sama zamierzam kupić jednak coś trwalszego - z Fossila, bo na Korsa mnie nie stać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to szybko nudzą się dodatki, więc wole kupić coś tańszego, a częściej;)

      Usuń
  7. Świetny jest ten zegarek, cena również :D
    Ja zmniejszałam bransoletę u zegarmistrza, wyniosło mnie to 8zł więc też nie jest źle :)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 zł to nie dużo;) ale fajnie czasem zrobić coś samemu;) no i nie trzeba nigdzie latać;)

      Usuń
  8. Najpierw pomyślałam: super zegarek, szkoda, że mnie nie stać...A póxniej szok...35zł? To grosze za takie cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. własnie doszedł do mnie mój cudowny zegarek! taki sam <3 czy mogłabyś pokazać jak go zmniejszyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za bardzo mam jak pokazać;/ trzeba wycisnąć te sztyfty. od wewnątrz są takie strzałki pokazujące w którą strone wyciskać.

      Usuń
  10. Moim zdaniem zegarki są rewelacyjne. Każdy powinien chociaż jeden posiadać. A to godzinę sprawdzisz, a to uśmiechniesz się do dziewczyny i zainteresuje się Twoim zegarkiem - fajna rzecz, elegancka, ładna. Na stronie credy jest fajna pożyczka ratalna - jeśli chcecie zakupić fajny zegarek - pomyślcie o tym.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten czerwony gadżet rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zegarek i super prezent ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty