Bentley Organic, łagodzące i nawilżające kosmetyki do ciała (lawenda)

W skład lawendowego zestawu z listopadowego pudełka
wchodzi:
 - Łagodzące mleczko do ciała z Lawendą i Rumiankiem
- Łagodzący i nawilżający żel pod prysznic
  - Łagodzące i nawilżające mydełko



Łagodzące mleczko do ciała z Lawendą i Rumiankiem

Składniki:
 woda, olejek kokosowy*, olej z nasion słonecznika*, coco-glukozyd, alkohol cetearylowy, gliceryna, masło shea*, olej z pestek moreli*, ekstrakt z liści aloesu*, ekstrakt z kwiatu rumianku*, olejek z kwiatu Lawendy*, olejek z kwiatu pelargonii*, olejek ze skórki pomarańczy*, alkohol denaturowany*, naturalne substancje zapachowe Limonene*, Linalool*i cytronelol*, benzoesan sodu, olejek z owocu pomarańczy, wyciąg z pomarańczy bergamota, wyciąg z owocu grejpfruta, wyciąg z owocu mandarynki, ekstrakt z nasion grejpfruta, tokoferol (wit. E), sorbinian potasu, guma ksantanowa, kwas cytrynowy*
*certyfikowany, organicznie wyhodowany składnik

Pojemność: 50ml
Cena: 13zł
 

Zalety:
- przyjemna, gęsta konsystencja
- dobrze nawilża 
- łatwo się rozprowadza
- nie pozostawia tłustego filmu

Wady:
- zapach (ja po prostu nie przepadam za zapachem lawendy)
- cięzko wydobyć go z opakowania


Łagodzący i nawilżający żel pod prysznic

 Składniki: 
woda, oleinian potasu**, sole potasowe olejku kokosowego**, gliceryna**, laurylobetaina, chlorek sodu, alkohol benzylowy, kwas z ziaren palmy, glukozyd decylu, olejek z kwiatu Lawendy*, naturalne substancje zapachowe Linalool*, olej z nasion jojoba*, ekstrakt z liści aloesu*, sole potasowe oleju palmowego (z nasion),cytrynian potasu, kwas cytrynowy, benzoesan sodu
*certyfikowany, organicznie wyhodowany składnik**uzyskany z certyfikowanego, organicznie wyhodowanego składnika

Pojemność: 50ml
Cena: 13zł


Zalety:
- bardzo dobrze się pieni
- nie wysusza skóry
- dobrze myje
- ma gęstą konsystencje

Wady
- znowu zapach ( tu jest najintensywniejszy
- cięzko wydobyć go z opakowania




Łagodzące i nawilżające mydełko

 Składniki: 
woda, gliceryna*, sole sodowe olejku palmowego (z owoców palmy)*, sole sodowe olejku kokosowego*, sole sodowe oleju palmowego (z nasion), olejek z kwiatu Lawendy*, ekstrakt z liści aloesu*, olej z nasion jojoba*, naturalne substancje zapachowe Linalool*, kwas cytrynowy, benzoesan sodu, tetrasodium etidronate, pentasodium pentetate
*certyfikowany, organicznie wyhodowany składnik

 Pojemność: 40g
Cena: 9zł


Zalety:
- wygodny kształt
- delikatna, kremowa konsystencja
- dobrze myje
- nie podrażnia

Wady:
- zapach (chociaż w mydełku najmniej mi przeszkadza) 

 Używam go tylko do mycia rąk :) 


Podsumowując jest to zestaw dobrych, organicznych kosmetyków. 
Polecam fankom lawendy:) Zapach jest bardzo realistyczny i relaksujący (nie przepadam, ale czułam się zrelaksowana podczas kąpieli;D)



Komentarze

  1. Nigdy nie słyszałam o tych produktach mi przypominają takie bardzo naturalne kosmetyki ale to dobrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej słyszałam o nich, ale nie miałam okazji używać;)

      Usuń
  2. mi żel nie przypadł do gustu, ale mydełko i mleczko tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo intensywny zapach? oj to nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mydełko i balsam są delikatniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. JA właśnie uwielbiam zapach lawendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś bardzo nie lubiłam tego zapachu, ale powoli się przyzwyczajam;) jednak chyba nigdy go nie pokocham;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty