Catrice, Ultimate Nail Lacquer, lakier do paznokci + kilka drobiazgów:)

Lakier do paznokci z profesjonalnym pędzelkiem dla precyzyjnej i bez smugowej aplikacji.

Pojemność: 10ml
Cena: 10 zł
Sklep: Drogerie Natury

570 Beavis & Mud - Head

To dopiero mój drugi lakier od Catrice i niestety, ale te lakiery nie trzymają się zbyt długo moich paznokci;/


Zalety:
- duży wybór kolorów
- łatwa aplikacja
- do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy
- duża pojemność 
- szybko schnie

Wady:
- trwałość (u mnie dwa dni;/)


Przez tą słabą trwałość nie wiem czy skusze się jeszcze na inne odcienie;/


Pokaże Wam jeszcze kilka moich nowych drobiazgów:)


Sylwestrowa maska kupiona w Chińskim Centrum za 3,50 zł:)))


Sylwestra prawdopodobnie spędzę w gronie bliskich znajomych więc mogę zaszaleć;D

Komentarze

  1. Świetny kolor! Właśnie takiego szukam już od ponad 2 tygodni i nie mogę nigdzie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki kolor również z natury ale innej firmy (te malutkie buteleczki), z Catrice jeszcze nie mam żadnego lakieru i nie wiem czy kupię po tym poście.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie Catrice tez się długo nie trzyma, dlatego jeśli chodzi o lakiery, przestałam nawet na tę markę patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam dwa lakiery z catrice mają ładne kolory, ale trochę minusów w nich znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wcześniej miałam jeszcze pomarańczowy to dodatkowo źle mi sie go nakładało, ale ten kolor jest pod tym względem ok:)

      Usuń
  5. pierścionek z serduszkami jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I pomyśleć, że nie mam ani jednego lakieru z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam żadnego lakieru Catrice.

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 dni, to zdecydowanie za krótko - ja bym go wyżuciła, bo szkoda mojego czasu na malowanie nim jeśli ma trwałość dwu dniową. Mój lakier musi wytrzymać od poniedziałku do piątku, bo nie mam czasu ani go zmyć, ani pomalować 2 raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już 3 dniowym daje szanse:) ale dwa to zdecydowanie za mało;/

      Usuń
  9. Ja mam ze cztery lakiery z Catrice i u mnie całkiem nieźle się trzymają :) Prześliczne te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty