Essence, Fruity, blush sorbet, róż do policzków

Limitka Essence `Fruity` proponuje na lato róż do policzków w lekkiej konsystencji sorbetu. Róż do policzków dostępny w słoiczku w jednym odcieniu. 

Pojemność: 6g
Cena: 13zł
Sklep: Douglas, Super Pharm, Hebe


To będzie taka naprawdę mini recenzja, ponieważ różu użyłam tylko raz. Pod koniec notki dowiecie się dlaczego tylko raz:)


Moje pierwsze wrażenia
- delikatny kolor
- bardzo przyjemny owocowy zapach
- łatwa aplikacja jak na róż w kremie (ja zawsze najpierw rozcieram róż na dłoni i dopiero aplikuje) 
- ma w sobie bardzo delikatne, złote, połyskujące drobinki




Róż ten cieszył się sporym zainteresowaniem, więc postanowiłam zrobić mini recenzje i mini rozdanie:)
Jeśli Wam nie przeszkadza, że róż był dwa razy użyty (raz do makijażu i raz do swatchy) to zapraszam do zabawy.


Wystarczy być obserwatorem bloga Kosmetyki Atiny i zostawić w komentarzu swoje zgłoszenie.
Moje Top Spamerki dostaną dodatkowo 2 losy:)
  1. Nena (43)
  2. France30 (41)
  3. Lady In Purplee (33)
  4. Bella (29)
  5. One_LoVe (22)  
  6. Kazik (18) 
Zgłoszenia przyjmuje do 23.12.2012

Komentarze

  1. Chętnie przygarnę ten róż ;)
    Obserwują jako: Alaa
    e-mail : s.alicja1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję :)
    i się zgłaszam :D

    OdpowiedzUsuń

  3. Obserwują jako: kafetka
    e-mail : anastazja1923@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się ;)
    obserwuje jako : kosmetyczka recenzji

    OdpowiedzUsuń
  5. Grzechem byłoby się nie zgłosić po taką perełkę :D Obserwuje jako France30 :) email: france_30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :P
    Obserwuję jako: Miss cosmo
    email: mjgoreccy@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :D
    Obserwuję jako Nena
    mail: beauty.is.an.art@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten róż i bardzo go lubie, ale udzialu w zabawie nie biore bo nie bawie sie w takie cos po prostu :D Pozdrawiam Kochana :* U mnie nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A się zgłoszę ;) Miałam na niego ochotę w wakacje to może teraz się uda :)

    Obserwuję jako Lady in Purplee
    ladyinpurplee@gmail.com

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Karo
    oczamikaroliny@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda fajnie, więc też się zgłaszam. Obserwuję jako: Myss Monnster

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wezmę udział, bo akurat bardzo lubię róże w żelu/kremie.
    Obserwuję jako: B. Surma
    e-mail: pierrot112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty