L'Occitane, odbudowujący szampon i odżywka do włosów sychych i zniszczonych

Zestaw pochodzi z listopadowego 
Niestety, ale zestawu użyłam tylko raz;/ Już po pierwszym użyciu zauważyłam, że produkty te (nie wiem dokładnie czy szampon, czy odżywka) wymywają mi kolor (farbuje się na blond). Większość ziołowych szamponów ma tą przypadłość;/ Po za tym minusem, jak dla mnie nie dopuszczalnym, produkty są bardzo dobre. 


Szampon ten zawiera kompleks 5 naturalnych eterycznych olejków (dzięgiel, lawenda, geranium, paczula, ylang-ylang), które działając wspólnie pomagają odbudować, wzmocnić, zregenerować i zmiękczyć suche i zniszczone włosy. Roślinna baza zapewnia łagodne działanie myjące. Twoje włosy wyglądają zdrowo, promieniście i jedwabiście. Idealny szampon dla osób stosujących farby, trwałą ondulacje lub inne zabiegi wysuszające skórę głowy.

Produkt wolny od parabenów, syntetycznych barwników, aldehydu mrówkowego i jego roztworów, składników pochodzenia zwierzęcego, triklosanu, SLES, BHA.
250ml/65zł  


 Odbudowująca, pobudzająca i regenerująca odżywka, która wygładza strukturę włosa. Ułatwia rozczesywanie, zmiękcza i dodaje połysku. Naturalny kompleks 5 eterycznych olejków - Dzięgiel, Lawenda, Geranium, Ylang-ylang i Paczula - w połączeniu ze słodkim olejkiem migdałowym, wzmacnia i zmiękcza suche i zniszczone włosy. Włosy stają się zdrowe i przyjemne w dotyku.

Produkt wolny od parabenów, syntetycznych barwników, aldehydu mrówkowego i jego roztworów, składników pochodzenia zwierzęcego, triklosanu.
250ml/65zł 


Zalety:
- błyszczące włosy
- nawilżone po same końcówki
- wydajność, szczególnie szampon (niewielka ilość wystarczyła do dwukrotnego mycia)
- szampon dobrze się pieni
- dobry skład


Wady:
- wymywa kolor
- zapach niezbyt miły (bardzo ziołowy), szczególnie odzywki


Zestaw polecam dziewczynom o naturalnym kolorze włosów:)

Komentarze

  1. Ta firma jest opisywana przez blogerki wszem i wobec , a ja jeszcze nigdy niczego nie miałam... Muszę też spróbować :) Koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od siebie polecam mydełka i limitowaną serie Kwiaty Szczęścia (krem do rak i błyszczyk):)

      Usuń
  2. Miałam, przetestwowałam i...planuję kupić pełną wersję tej odżywki która okazała się idealna do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, że u Ciebie się sprawdziła:) A farbujesz włosy?

      Usuń
  3. Chętnie bym przetestowała !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli rozumiem, ze jesteś szczęściarą i nie musisz farbować włosów?

      Usuń
  4. To mnie zasmuciłaś tym, że wymywa kolor, czyli nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety;/ też mnie to zasmuca, bo to dobre kosmetyki;/ a miałaś może okazje używać szamponu ziołowego z YR? czeka na mnie cała butelka, ale boje się go użyć bo to znowu zioła;/

      Usuń
  5. faktycznie mają taki... specyficzny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy szamponie pomyślałam, dziwny, ale ok da się przeżyć, to przy odżywce OMG ;D

      Usuń
  6. Skoro wymywają kolor to nie nadają się dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba, że po nieudanym farbowaniu, będziesz chciała się szybko pozbyć niechcianego koloru;D

      Usuń
  7. Powiem szczerze, że akurat w wypadku tego kremu to mi totalnie nie przeszkadza :D
    Mam go przetestowanego i jest super . Nie zapycha, dobrze chroni, nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawilżone końcówki to coś czego zawsze mi brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej się nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty