Manhattan, Nail Whitener Crystal, wybielająca odzywka do paznokci

Usuwa przebarwienia, które często zostawiają ciemne lakiery. Zdecydowanie rozjaśnia płytki żółtawe, matowe. Warto sięgnąć po ten kosmetyk, gdy paznokcie mają brzydki kolor po jedzeniu orzechów czy słonecznika. Używa się go kilka razy w tygodniu. Pozostawia paznokcie bielsze i błyszczące. 

Pojemność: 11ml
Cena: 12,99zł
Sklep: eZebra


Ja nie mam większych kłopotów z przebarwieniami paznokci, więc ciężko mi powiedzieć czy ten preparat działa. Ja go używam jako bazę chroniącą płytkę paznokcia przed kolorowymi lakierami.


Zalety
- duża pojemność
- łatwa i szybka aplikacja
- szybko schnie
- chroni paznokcie przed złym działaniem kolorowych lakierów
- przedłuża trwałość kolorowego lakieru o 1-2 dni

Wady:
- nie podoba mi się do końca efekt jaki uzyskuje po nałożeniu samej bazy (paznokcie są bielsze, ale mi osobiście przeszkadza drobny brokat)

jedna warstwa

Rzadko nosze gołe paznokcie dlatego ten wybielacz będzie służył mi jako baza, gdy będę chciała dać odpocząć paznokciom do aldehydu mrówkowego;)

Komentarze

  1. Ja lubię efekt "wybielacza" z Joko :) Bardzo ładnie prezentuje się solo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wgl nie stosuje takich preparatów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kiedys miałam problemy z przebarwieniami to stosowałam, teraz też nie potrzebuje:)

      Usuń
  3. Zazdroszczę takiej bieli końcówek, mam nadzieję, że kiedyś taką osiągnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od zawsze miałam takie białe końcówki, a jako nastolatka próbowałam tą biel wydrapać bo mi się nie podobała;D

      Usuń
    2. a co robisz, żeby taką biel osiągnąć?

      Usuń
    3. No chyba niezbyt wiele :D I tak teraz jest z tym lepiej niż jak byłam dużo młodsza i myślę, że po prostu takie geny już mam ;) Dzięki witaminom i odżywce jest jednak najlepiej jak do tej pory :)

      Usuń
    4. dziękuje za odpowiedz:) ciekawa byłam jak można sobie taką biel samemu wyrobić:)

      Usuń
  4. Niezły efekt. Myślałam nad tą odżywką tylko szkoda że oprócz wybielenia nie wzmacnia paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie się ten preparat nie sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam żadnego wybielacza, ale też staram się by pod lakierem kolorowym był zawsze jakiś bazowy, który ewentualnie ochroni płytkę przed barwieniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Pro White Natural, nie ma brokatu, wybiela końcówki przy dłuższym stosowaniu. Też od ezebra.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie taki zakupić bo po czerwonym lakierze który miałam jakieś 4 dni mam straszne żółte paznokcie. Chociaż po kilku dniach to znika ale obrzydliwie to wygląda;c

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam problem z przebarwionymi paznokciami po ciemnych lakierach więc chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, to koniecznie musisz zabezpieczyć swoje pazurki:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty