Katherine.pl i moje kolejne precjoza

Ten sklep strasznie wciąga. Asortyment ciągle jest uzupełniany o nowe produkty, a ja biedna nie mogę się powstrzymać przed zakupem kolejnych świecidełek. 


Tym razem moje zamówienie było dużo skromniejsze, ale równie udane co poprzednie;)

 6,77zł
14,64zł
4,80zł
0,48zł za szt.
1,77zł

Kilka rzeczy dziewczyn;)


Ta nudziakowa bransoletka bardzo mi się spodobała;) Wielbicielki brzęczących bransoletek powinny być z niej zadowolone. Ona ma przymocowany mały dzwoneczek!



Tym razem muszę zrobić sobie dłuższą przerwę przed kolejnym zamówieniem;D

Komentarze

  1. Piękne świecidełka :) najbardziej podobają mi się te zielone kolczyki i złota bransoletka z czarną tasiemką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zielone kolczyki to moja duma z tego zamówienia;D

      Usuń
    2. O tak :))) już je sobie wyobrażam do długiej maxi dress i sandałek na koturnie :)

      Usuń
    3. sandałki na koturnie tak, ale dół będzie raczej mini niż maxi, ale ja już tak mam, że nie lubię u siebie maxi sukienek;/

      Usuń
    4. A ja nie lubię mini :D źle wyglądam w takim kroju i lepiej czuję się w długich spódnicach :)

      Usuń
    5. to mogłybyśmy mieć wspólna szafę, nikt nikomu by nie podbierał sukienek;D

      Usuń
    6. Hehe nie mam nic przeciwko ;)

      Usuń
  2. gumki najfajniejsze ;d do reszty mnie jakoś nie ciągnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te gumki są rewelacyjne, a bransoletki koleżanek - super

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, biżuterii nigdy dość ;)
    am podobną gumkę z kolcami do włosów i niestety bardzo mi wyrywa włosy... uważaj przy zakłądaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już ja przymierzałam i zauwazyłam, że jest jakaś taka za mocna;/

      Usuń
  5. A ja zakochałam się z kolczykach! Są fantastyczne! I tylko 6,77?? śmieszna kasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są śliczne, a za tą cenę to już całkowity szał;)

      Usuń
  6. Ta nudziakowa bransoletka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta gumka do włosów ze złotymi dodatkami jest mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne rzeczy zamówiłyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ta gumka z kolcami po prostu rewelacyjna !

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście piękne błyskotki... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham taką biżuterię:) Szczególnie kolczyki i bransoletki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa... moje cudne bransoletki ;););)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty