Lovely Baltic Sand - lakier o piaskowej fakturze nr 1

Hit sezonu! Trzy niezwykle letnie kolory  intensywnie żółty, kojący morski i uwodząca czerwień, wszystkie o konsystencji piasku.  Wystarczy nałożyć pędzelkiem lakier i cieszyć się piaskowym manicure. Manicure wykonany lakierem Baltic Sand długo się utrzymuje i łatwo zmywa za pomocą wacika nasączonego zmywaczem do paznokci.

Pojemność: 8ml
Cena: 8,60zł
Sklep: Rossmann


Zalety:
- cudowny kolor i faktura
- łatwa aplikacja
- do idealnego krycia potrzebowałam dwóch warstw
- szybko schnie
- trwałość (4dni)
- niska cena
- dostępność

Wady
- zmywanie, chociaż nie jest aż tak cięzkie jak przy konfetti to jednak troszkę męczy, na szczęscie obyło się bez metody z folią aluminiową;)


 Jest piękny, ale moim faworytem jest jednak niebieski piasek;)
 Ciekawe jesteście żółtego?

Komentarze

  1. całkiem ładny, ale bez szału:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się ten kolor z racji tego, że uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czerwień zawsze dobrze wygląda i do wszystkiego pasuje;)

      Usuń
    2. dokładnie tak! :) nieważne czy mamy krótkie paznokcie, czy długie :)

      Usuń
  3. mnie się nie podoba niestety :( za dużo błyskotek i nie mój odcień :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny a koło mnie w Rossku ciągle ich brak :( Jakoś nie mogę trafić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że niedługo pojawią się u Ciebie w Rossku;)

      Usuń
  5. Ładny, jestem ciekawa jak zaprezentuje się żółty

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę obciachowo wygląda jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny, ale dla mnie za dużo złotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem ładny :)
    za to żółtego się boję, bo widziałam go na kilku blogach i jak dla mnie jest koszmarny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Metody z folią aluminiową jeszcze nie znam :P
    Co do koloru - chyba niebieski bardziej mi się podoba. A ten jest za bardzo roziskrzony ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój numer jeden to też niebieski, jest bardzo wakacyjny:)

      a metoda z folią aluminiową polega na nałożeniu na paznokieć wacik nasączony zmywaczem do paznokci i owinięciu go folią aluminiową. po minucie lakier sam schodzi. metoda ta jest bardzo dobra do zmywania wszelkich brokatów;)

      Usuń
  10. Pasowałby mi do letniego sweterka;)

    OdpowiedzUsuń
  11. a u mnie nadal ich nie ma :( buuu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny jest, zresztą kocham wszelką czerwień:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty