Co wymaziałam w październiku?

W tym miesiącu moje zużycia nie są z całego października. Część kosmetyków zużyłam będąc jeszcze na stażu w Niemczech. Nie chciałam wieźć ze sobą pustych opakowań, a nawet jak bym chciała to i tak nie miałam za bardzo miejsca w walizkach.


Standardowo zaczynam od największej butli;)))


1. Schwarzkopf Taft Volumen Haarspray
Nie przepadam za lakierami Taft, ale na ten zielony już od dawna miałam ochotę. Nie polubiłam się z nim, ale mogę powiedzieć, że jest to najlepszy Taft jaki miałam do tej pory. Niestety i tak nie spełnia moich oczekiwań w 100% Do tego jest mało wydajny!
250ml/2Euro (u nas coś koło 12-15zł)


2. Topicrem Sparkling Body
(balsam z mieniącymi się drobinkami)
Nie do końca w moim typie. Jak na mój gust to za dużo tych drobinek! Same właściwości pielęgnacyjne i zapachowe były w porządku. 
200ml/około 60zł

3. Anida krem do rąk i paznokci oliwa z oliwek
Moim zdaniem ta wersja nie dorasta do pięt swojemu sławnemu bratu z woskiem pszczelim. 
Słabszy zapach, działanie i skład;/
100ml/5zł


4. e-naturalne.pl hydrofilowy olejek myjący migdał
Kolejny świetny olejek do mycia buźki. W tym przypadku nie do końca odpowiadało mi opakowanie. Zdarzało się, że olejek jakimś cudem wyciekał;/
90g/nie pamiętam, ale coś około 10zł

5. Eveline Just Epil nawilżający krem do depilacji skóry wrażliwej
Po prostu lubię i kupuje zamiennie z Bielendą.
125ml/7zł


6. Rexona Clear Pure Crystal
Nie wiem jakim cudem udało mi się kupić drugi raz tą samą wersje? Jako jedyna nie przypadła mi do gustu pod względem zapachu, a ja ją kupuje drugi raz! Musze uważać na nią w sklepie;D
50ml/około 10zł

7. LRP Iso-Urea mleczko do ciała
Miniaturka, o której pamiętam tylko tyle, że pozostawiała tłustą warstewkę.

8. Neutrogena głęboko nawilżająca emulsja do ciała
Miniaturka, która ładnie pachniała i szybko się wchłaniała.


9. TBS masełko do ust Sweet Lemon
Pisałam o nim tu
Masełko jest bardzo wydajne, a na początku wydawało mi się, że jakoś szybko je zużywam? Opakowanie jest niehigieniczne i dlatego nie prędko skusze się na kolejny smak;/
10ml/20 zł na Allegro

10. Wibo utwardzacz do paznokci
Pisałam o nim tu
7ml/6,50zł

11. Eveline paznokcie twarde i lśniące jak diament
Produkt bardzo podobny do odzywki 8w1, lubie obydwie, ale znalazłam już dwie inne odzywki podobne w działaniu.
12ml/ 10zł

12. Wibo Dolls Lash Ultra Volume rzęsy jak talala
Pisałam o niej tu
Po jakimś czasie mascara się rozkręciła, ale niestety nie na długo;/ Jak tylko się rozkręciła tak zaraz wyschła.
8g/10zł


Jak na niepełny miesiąc to uważam, że i tak nieźle mi poszło;) 
Oby w listopadzie poszło mi jeszcze lepiej! 
A jak Tam Wasze zużycia? Jesteście zadowolone z ilości pustych opakowań?

Komentarze

  1. Fakt,ta maskara z Wibo szybko schnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z tych produktów, ale zgodzę się, że Anida z woskiem i olejem makadamia jest najlepsza - porównywałam składy kiedyś w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio za cel postawiłam sobie wykończenie starych lakierów - bardzo trudna sprawa, ale posuwam się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. z rexonom nie wyszło, czasem tak jest zapomina się o bublach:P

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie kiepsko ze zużyciami :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że tusze wibo tak szybko wysychają, one wszystkie tak mają czy tylko niektóre rodzaje?Bo z tego co czytam różne recenzje to właśnie z tym jest problem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi sie to zdarzyło już przy drugim tuszu;/ no ale wierzą, że jeszcze znajdę prawdziwą perełkę wśród wibowskich tuszy;)

      Usuń
  7. Odżywki z Eveline uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne denko, nic z niego niestety nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty