Zrealizowałam moje plany kosmetyczne! | Apteka tanie-leczenie.pl

No i się udało! Kupiłam wszystko co planowałam, chociaż jeśli chodzi o pielęgnacje skóry pod oczami to nie jestem do końca zadowolona. Nie miałam pojęcia na co się zdecydować i stąd ponowny wybór kosmetyku w postaci olejku. Głównym powodem wyboru apteki tanie-leczenie.pl były niskie ceny. 


Najważniejszym zakupem była woda termalna Uriage. Teraz mam butle o pojemności 150ml, więc mogę poszaleć;) Link do notki klik
150ml/15,99zł


Do nawilżenia skóry pod oczami wzięłam rybki Gal z koenzymem Q10. Od razu muszę napisać, że dla mnie dużo lepsza jest jednak wersja Dermogal A+E. Mam w planach notkę porównawcza tych dwóch kosmetyków.
48kapsułek/8,25zł


Peelingu co prawda nie było na liście, ale w między czasie mój aktualny zaczął mnie podrażniać, więc muszę koniecznie go wymienić.
Ziaja Sopot SPA peeling gommage wygładzający
60ml/8,60zł


Na koniec do koszyka wpadła maseczka różana również z Ziaji. 
7ml/1,59zł


Jestem zadowolona z produktów i obsługi. Na swojej stronie apteka pisze, że czas realizacji przesyłki to nawet 7 dni, wiec nie nastawiałam się na szybką wysyłkę. Paczka była już u mnie na trzeci dzień od złożenia i opłacenia zamówienia;) 

Dodatkowo w aptece można kupić bardzo tanio Aspiryne firmy Bayer - 10 szt./4,80zł, normalnie kosztuje około 8zł. Aspiryna przydaje się przy przeziębieniu, do maseczek i przed imprezą - nie pozwala się tak szybko upić, sprawdziłam to na sobie ;D

Komentarze

  1. miałam tę maseczkę z Ziai, bardzo sympatyczna :) i nigdy nie pomyślałam o tym, żeby okolicę oczu traktować takimi rybkami, niezły pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej polecam Dermogal A+E, lepiej działa i nie podraznia oczu. po tym z Q10 często lzawia oczy;/

      Usuń
  2. Moja mama używał tych kapsułek i jest z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio kupiłam parę rzeczy w Gemini.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze tam nie robiłam zakupów, słyszałam o tej aptece :)

      Usuń
  4. Woda termalna Uriage jest moim ogromnym ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze kupić sobie tą wodę termalną. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem ich ciekawa:):) Nigdy nie słyszałam, że można je pod oczka dać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty