Balea Dusche & Creme Blaubeere czyli pierwszy wiosenny żel pod prysznic | Borówka

Kremowy żel pod prysznic Balea z cennymi ekstraktami sprawia, że skóra staje się aksamitnie miękka a piękny zapach działa kojąco na zmysły. Testowany dermatologicznie. 

Pojemność: 300ml
Cena: 4-6,9zł
Sklep: DM, Kokardi 


W mojej łazience powoli pojawia się lżejsza i bardziej wiosenna pielęgnacja. Żele pod prysznic, peelingi, kremy do ciała i do rąk tym razem występują w soczystych,  owocowych zapachach;) 
Borówkowy żel pod prysznic używałam już w zeszłym roku, ale na zimę go odstawiłam i teraz przyszedł czas na powrót.


Zalety:
- zapach! słodki, owocowy po prostu boski
(mógłby być intensywniejszy)
- dobrze się pieni
- dobrze myje
- nie wysusza
- jest wydajny
- niska cena

Wady:
- słaba dostępność stacjonarnie


Niebieski kolor na pewno docenią dzieciaki;D

Co tu dużo pisać, żel jest fajny i na pewno sięgnę po jego kolejne wersje zapachowe. Bardzo kuszą mnie te nowe zapachy: mango, melon i truskawka. Przed zakupem powstrzymuje mnie tylko fakt, że może niebawem uda mi się odwiedzić drogerie DM osobiście;)))

Ps. Na początku byłam przekonana, że to żel jagodowy, a jagoda po niemiecku to Beere. 

Komentarze

  1. Melona polecam:)
    Miałam i żel i balsam do ciała.
    Obłędny zapach!!! Żałuję tylko, że tak mało go nabrałam do PL i tak mało korzystałam z DM mając go pod nosem:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja pewnie jeśli uda mi się odwiedzić DM to i tak będę ograniczona bagażowo, ale po jednym nowym smaku chyba dam rade przytargać;D
      melona (owoc) uwielbiam, wiec żel pewnie tez polubię;)

      Usuń
    2. to właściwie nie melon tylko arbuz. Mam ten żel od wczoraj i szaleję za tym zapachem! A same żele Balea są świetne pod każdym względem, a z tą dostępnością coraz lepiej

      Usuń
  2. Mnie też kuszą te nowe letnie zapachy i na pewno jeszcze je kupię, lubię zele Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam na blogach ich recenzje i są kuszące, ale jeszcze żadnego nie miałam :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nic z Balea jeszcze ale kuszą mnie te produkty, zwłaszcza zapachami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej polecam żele pod prysznic, szampony i lakiery do włosów;)

      Usuń
  5. Już wyobrażam sobie jak pachnie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak przetestuję ostatnio kupiony żel Balea Mango i mi przypasuje, to będę szukać tego borówkowego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ma śliczny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubiłam ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam go od niedawna i bardzo mi się podoba! Ten niebieski kolor też polubiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor ma genialny :D Ciekawi mnie jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest jagodowy.Jagoda nazywa sie po niemiecku Blaubeere albo Heidelbeere.Bardzo fajny i ciekawy blog.serdeczne pozdrowienia Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię go :) Szkoda, że niedługo dobije dna :(

    OdpowiedzUsuń
  13. chciałabym ten żel wypróbować :) DO tej pory z Balea miałam tylko 2 szampony i odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty