Co nowego w mojej kosmetyczce?

Dzisiaj przybywam ze zbiorem nowości, które w sumie mam już od jakiegoś czasu, ale nie pokazywałam Wam ich jeszcze na blogu. Są to kosmetyki, które zdobywałam pojedynczo i dlatego jeszcze ich tu nie widziałyście.


Mini zakupy z Rossmanna
- Rival de Loop Tonik pielęgnacyjny do twarzy
- Isana Migdałowy zmywacz do paznokci


Bielenda Awokado Krem przeciwzmarszczkowy (skóra sucha i odwodniona)
Upolowałam go w Biedronce za 3,99zł. Wzięłam ze względu na cenę i zapach;) Jeśli będzie za tłusty to oddam mamie.


Majesty Krem nawilżający do twarzy z żeń-szeniem
(prezent)


Yves Rocher Riche Creme Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy
Uwaga krem jest przeznaczony dla kobiet 50+! Żałuje, że wcześniej się na niego nie zdecydowałam, chociaż na oku mam jeszcze inny preparat to ten od YR na pewno zostanie ze mną na długo;) Powoli moja skóra pod oczami wraca do formy sprzed zimy.
Kupiłam go na Allegro bo mi się to bardziej opłacało. Kosztował 47zł już z wysyłką, ale teraz czekam na promocje w YR -50%

Sprzedawca dorzucił próbki, miło z jego strony;)

Flavo - C serum 
Dorwałam przy okazji zamówienia koleżanki;)
13zł miniaturka


Avon Foot Works Peeling do stóp Sorbet z papai
(mam z wymiany)


Kolorówka


Kredki z wymiany:
- Bourjois Contour Clubbing Waterproof 46 bleu neon
- Inglot Eye Pencil nr 83 (fiolet)
- Oriflame Sparkle In Paris Black Sparkle

Mac Factor Face Finity All Day Flawless 3in1 Baza, korektor i podkład w jednym
Nude 47
Załapałam się do jego testów u Piękności Dnia

Pierwsze swatche


Niestety, ale podkład jest za ciemny dla mnie;/ Po rozsmarowaniu trochę jaśnieje, ale jednak nie czuje się w nim komfortowo;/

Dajcie znać czy macie któryś z kosmetyków w swojej kosmetyczce?

Komentarze

  1. hoho, ile nowości :) Znam tylko zmywacz z Isany :))!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor kredki z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się bardzo podoba i dziś chyba pójdzie w ruch, na razie delikatnie na dolną powiekę;)

      Usuń
  3. ładniutki kolor tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, kolor jest bardzo ładny, tyle, że za ciemny;/

      Usuń
  4. Uwielbiam zmywacz isany :) Zużyłam już dwa duże opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też ten podkład nie psuje do mojej cery, pora wziąć się za minerały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, a te kremy z bielendy to są w jakiejś specjalnej ofercie w biedronce? tez bym kupila taki :) A byly inne rodzaje? Prosze odpisz u mnie w komentarzu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu była jakaś wyprzedaż, były też inne wersje Bawełna, Olejek Arganowy i Kasztan.

      Usuń
  7. Czekam właśnie na Flavo C, mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę tych nowości masz :) Miłego stosowania :)
    Ciekawi mnie, jak będzie się spisywał tonik RdL.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja tłusta cera uwielbia Flavo C.

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo muszę kupić ten zmywacz do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od dawna nie kupuję żadnego innego zmywacza tylko ten.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam Flavo serum i mnie aż tak nie urzekło jak w recenzjach innych osób wyczytałam, bo na mojej skórze efekty nie były długofalowe i dużo bardziej wolę serum z wit C z Biochemii. Zmywacza z Isany używam i jest to mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie mnie to BU nie usatysfakcjonowało;/ spróbuje Flavo i jak będzie kiepski efekt to sobie daruje tego typu sera;/

      Usuń
  13. O, widzę tu kilka kosmetyków, które sama posiadam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo nowości, ta niebieska kredka jest cudowna !

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej gromadki znam niestety jedynie zmywacz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ten tonik i był okropny. Na szczęście kupiłam wersję mini, ale i tak nie zużyłam do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam już go kiedyś i raczej dobrze go wspominam:)

      Usuń
  17. Fajne zakupy, ta kredka z bourjois na śliczny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawe jak sie sprawdzi ten kremik z Bielendy, ja uwielbiam ich masełko też avocado :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam kiedyś to masełko;) krem pachnie identycznie;)

      Usuń
  19. Też załapałam się na testy u Pięknościdnia ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty