Essence Nail Candies 6in1 | 01 oh lolli lollipop

Słodkie niczym cukierki - spełnienie marzeń! Te lakiery nie tylko połyskują w uroczych cukierkowych kolorach brzoskwini, pistacji czy różu ale także pielęgnują twoje paznokcie. Wzmacniają, chronią przed codziennymi uszkodzeniami i wyrównują nierówności. Dodatkowo mają pyszny owocowy zapach, schną szybko i dają lśniące wykończenie. 
Dostępne w 7 kolorach.

Pojemność: 8ml
Cena: 7,99zł
Sklep: Hebe, Super Pharm, Douglas


Dziś chciałam Wam tylko pokazać jak oh lolli lollipop wygląda na paznokciach. 
Lakier średnio wpisuje się w moje gusta (lubię mocne krycie), ale skoro ma dbać o nasze pazurki to chyba będę po niego sięgała częściej niż zazwyczaj po takie delikatne odcienie;)


Lakier jest bezproblemowy jeśli chodzi o aplikacje. Błyskawicznie schnie i pachnie, ale bardzo delikatnie, ledwo wyczuwalnie.

Lubicie taki delikatny połysk na paznokciach?

13 komentarzy :

  1. Odpowiedzi
    1. w moim tez nie, ale ciekawa jestem czy rzeczywiście zadba o moje pazurki, może wtedy sprawdzi się jako baza pod kryjący lakier?

      Usuń
  2. ojej, w ogóle go nie widać, chyba podziękuję, też wolę coś bardziej kryjącego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że będzie bardziej mleczny;/

      Usuń
  3. lepszy byłby gdyby krył, wtedy bym nosiła pod stemple czy jakieś zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może inne odcienie są bardziej kryjące?

      Usuń
  4. Ojejku, nie sądziłam, że będzie aż tak transparentny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, no ale może przyda się jako baza;)

      Usuń
  5. Ja bym go ze 3 warstwy nałożyła. Takie typowo mleczne nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożyłam później druga warstwę, ale efekt był prawie taki sam;/

      Usuń
  6. Nie lubię tak transparentnych lakierów. :(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*