Essence Nail Candies 6in1 | 01 oh lolli lollipop

Słodkie niczym cukierki - spełnienie marzeń! Te lakiery nie tylko połyskują w uroczych cukierkowych kolorach brzoskwini, pistacji czy różu ale także pielęgnują twoje paznokcie. Wzmacniają, chronią przed codziennymi uszkodzeniami i wyrównują nierówności. Dodatkowo mają pyszny owocowy zapach, schną szybko i dają lśniące wykończenie. 
Dostępne w 7 kolorach.

Pojemność: 8ml
Cena: 7,99zł
Sklep: Hebe, Super Pharm, Douglas


Dziś chciałam Wam tylko pokazać jak oh lolli lollipop wygląda na paznokciach. 
Lakier średnio wpisuje się w moje gusta (lubię mocne krycie), ale skoro ma dbać o nasze pazurki to chyba będę po niego sięgała częściej niż zazwyczaj po takie delikatne odcienie;)


Lakier jest bezproblemowy jeśli chodzi o aplikacje. Błyskawicznie schnie i pachnie, ale bardzo delikatnie, ledwo wyczuwalnie.

Lubicie taki delikatny połysk na paznokciach?

Komentarze

  1. no raczej nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w moim tez nie, ale ciekawa jestem czy rzeczywiście zadba o moje pazurki, może wtedy sprawdzi się jako baza pod kryjący lakier?

      Usuń
  2. ojej, w ogóle go nie widać, chyba podziękuję, też wolę coś bardziej kryjącego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lepszy byłby gdyby krył, wtedy bym nosiła pod stemple czy jakieś zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku, nie sądziłam, że będzie aż tak transparentny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym go ze 3 warstwy nałożyła. Takie typowo mleczne nawet lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nałożyłam później druga warstwę, ale efekt był prawie taki sam;/

      Usuń
  6. Nie lubię tak transparentnych lakierów. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty