Marcowy ShinyBox The Style Experience by Domodi oraz Anatomicals

W tym miesiącu można śmiało powiedzieć, że ShinyBox rozpieścił swoje ambasadorki:) Dostałyśmy dodatkowe kosmetyki dla subskrybentek oraz kąpielowy zestaw od Anatomicals.
Zacznę od pudełka ShinyBox, które zachwyciło mnie już samym pudełkiem, które jest naprawdę piękne!


A w środku:

DELAWELL
Zmysłowy Scrub Solny - 100ml
39zł/260ml


BIODERMA
Sebium Pore Refiner Krem - 15ml
60zł/30ml


ORGANIQUE
Biała glinka - 100ml
30zł/200ml


BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ
Żel do twarzy - produkt pełnowymiarowy
28zł/200ml


ORIGINAL SOURCE
Żel pod prysznic - produkt pełnowymiarowy
9zł/250ml


Kosmetyki dla subskrybentek:

PAULA'S CHOICE
Skin Perfecting 2% BHA Liquid - 30ml


CLOCHEE
Próbki naturalnych kosmetyków


oraz bardzo ciekawa ulotka;)


W pudełku nie zabrakło też kuponów:)


Najbardziej ucieszyły mnie aromatyczne kosmetyki do kąpieli czyli ananasowy żel pod prysznic Original Source oraz solny scrub do dłoni, stóp i ciała od Delawell. Od razu czuć, że wiosna jest tuż, tuż;) Jestem też mocno zainteresowana kosmetykami dla subskrybentek. Muszę poszukać informacji o kwasach BHA bo mam ochotę na kuracje upiększającą z produktem od Paula'S Choice. Próbki od Clochee też chętnie wypróbuje, szczególnie te do pielęgnacji twarzy. Może akurat coś mnie zachwyci;) Glinka Organique zawsze znajdzie u mnie swoje miejsce. Jedynie żel Balneokosmetyki i krem Biodermy raczej nie znajdą u mnie zastosowania, chociaż nad kremem jeszcze się zastanawiam;)

No i na koniec bardzo miły akcent.
Zestaw do kąpieli od Anatomicals czyli zdrowy sposób na topienie smutków:)


W skład zestawu wchodzi:
Odprężająca maska termalna
Sól do kąpieli
Aromatyczna świeczka
Dmuchana poduszka do wanny

Można go kupić w promocji za 34,99zł
tu
lub spróbować szczęścia i wziąć udział w konkursie na blogu ShinyBox'a
klik

Ja trzymam kciuki za Wasze wygrane;)))

Komentarze

  1. Całkiem niezłe pudełko. Biała glinka mnie ciekawi ;) No i ten zestaw do kąpieli! Samo opakowanie wygląda interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sypkiej białej glinki jeszcze nigdy nie miałam, więc też jestem jej ciekawa;0
      a zestaw do kąpieli jest tak sprytnie wymyślony, że aż sama buźka się uśmiecha na jego widok;))))

      Usuń
  2. Ciekawe jak się sprawdzi biała glinka, jeszcze nigdy jej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak kiedyś miałam, ale taką już gotową w tubie. myślę, że przy moim aktualnym stanie cery biała glinka to najlepsze wyjście;)

      Usuń
  3. świetna zawartość, ten zestaw do kąpieli wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem mega zadowolona z marcowej edycji. Bajer:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udało im się to pudełeczko w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zmysłowy scrub to brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W tym boxie zawartość jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta zawartość jest extra. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten box podoba mi się bardzo:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem produktu z Biodermy :D . Z ORGANIQUE mam mus do ciała i jest świetny :D . Zapraszam na rozdanie u mnie http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o Biodermie muszę jeszcze poczytać, bo nie jestem pewna czy jest przeznaczona do mojego rodzaju cery

      Usuń
  11. Zazdroszczę pudełeczka :)! Na Domodi mają sporo konkursów i ten, który podlinkowałaś jest okej, ale najlepszy ostatnio jest ten, w którym można wygrać pełną stylizacje: http://domodi.pl/konkurs/wygraj-zestaw-marzen_206 Trzymajcie za mnie kciuki :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty