Moje zamówienie z Yves Rocher

W sumie to pierwszy raz coś od nich zamówiłam. Wprawdzie miałam już trochę ich kosmetyków, ale trafiały do mnie jakąś okrężną drogą (wymiany na wizażu, prezenty, Allegro). 
Skuszona zostałam 50% zniżką:)


Zrobiłam mały zapas żeli pod prysznic Jardins du Monde
- ziarna kawy z Brazylii
- zielona herbata z Chin
- zielona cytryna z Meksyku

Cena regularna: 8,90zł /200ml
Ja oczywiście zapłaciłam połowę tej ceny;)


Ze względu na ciągłe uczulenia i podrażnienia mojej kapryśnej cery postanowiłam wrócić do peelingów mechanicznych. Mam nadzieje, że będę mogła go używać chociaż na wybrane partie twarzy (czoło,broda - tu nie mam problemów z naczynkami)

Peeling do twarzy z pudrem z pestek z moreli
Cena regularna: 21,90zł/50 ml


Pur Bleuet Dwufazowy płyn do demakijażu oczy z wyciągiem z bławatka bio
Cena regularna: 24zł/125ml


Pędzelek kabuki - kupiłam z myślą o zastąpieniu nim mojego okropnie starego pędzla do bronzera, ale nie wiem czy się sprawdzi w tej roli. W razie czego będzie do pudru. Potrzebuje takich małych pędzli, żeby je łatwo przetransportować w kosmetyczce.

Cena regularna 34.90zł


Elixir 7.9 Energizujące serum młodości
Musze poszukać informacji czy można go nakładać pod oczy?

Cena regularna: 109zł/30ml


Dwa kremy pod oczy z czego jeden był całkowicie gratis:
- Riche Creme Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy na bazie 30 drogocennych olejków roślinnych - wzięłam na zapas;)
Cena regularna: 92zł/15ml
- Ovale Lifting Anti-Relachement Krem liftingujący pod oczy i na powieki - gratis.
Jego cena to coś około 90zł/14ml


I kolejny gratis Un Matin Au Jardin Woda toaletowa Purple Lilac Bez
100ml cena regularna około 90zł


Jeśli chodzi o gratisy to jeszcze nie wiem czy zemną zostaną. 
Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Tyle dobroci a zapłaciłam tylko 111zł. Dodatkowo załapałam się na darmową wysyłkę;) 
Oby więcej takich promocji!

Jeśli znacie któryś kosmetyk to podzielcie się ze mną swoją opinią na jego temat:)

Komentarze

  1. W ogóle nie mam styczności z tymi kosmetykami, obiecuje sobie ciagle, ze oś od nich spróbuje i jakoś wiecznie mi nie po drodze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie mogę polecić krem pod oczy Riche Creme;)

      Usuń
  2. fiu fiu, ale zakupy :) Z YR mam tylko mini wodę toaletową, ale jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam YR i dosyć często kupuje u nich:)
    teraz szykuję się na większe zamówienie, bo dostałam super ofertę zresztą jak co roku z okazji urodzin, zawsze z niej zamawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś czuje, że i ja będę do nich często zaglądała ;)

      Usuń
  4. Ciekawe, jak pachnie ta woda toaletowa...Jeżeli prawdziwym bzem, to muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęscie woda nie była zafoliowana wiec powąchałam korek i za słabo czuć, żeby stwierdzić czy to prawdziwy bez;/ chyba będę musiała ja rozdziewiczyć;)))

      Usuń
  5. Żele do mycia są bardzo dobre i ładnie pachnią, dwufazówka do demakijażu jest rewelacyjna, mam i chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to widzę, że dobrze wybrałam ;*

      Usuń
    2. Tak jak najbardziej. Co do tyh bzowych perfum to zapach ładny, ale trzeba się nimi zlewać, bo trwałość marna.

      Usuń
    3. no właśnie boję się tej kiepskiej trwałości i dlatego nie wiem czy je sobie zostawić;/

      Usuń
    4. na wiosnę bedą ok, są trochę monotonne, bo to w końcu tylko bez. Szybko zużyjesz, bo wszystkie zapachy z tej serii mają kiepską trwałość.

      Usuń
    5. szkoda, ze ta trwałość taka słaba;/

      Usuń
  6. No świetne zakupy zrobiłaś :) I podoba mi się że dodają prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym sama wypróbować tyle świetnych kosmetyków
    :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wreszcie kupić sobie jakiś kosmetyk YR. :)
    Świetne zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na stronie internetowej YR mają ciągle nowe promocje;)

      Usuń
  9. Sporo kosmetyków YR mnie kusi, ale nadal czekam aż moje zapasy porządnie się uszczuplą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie właśnie zapasy zmalały i dlatego zaszalałam;)

      Usuń
  10. mam tę wodę toaletową - to mój ulubiony zapach na wiosnę :)
    Planowałam skorzystać z promocji, ale tak długo się do tego zbierałam, że kod rabatowy z 50% zmienił się na -50 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak z trwałością tej wody?
      ja na szczęscie załapałam się na obniżkę - 50%

      Usuń
  11. świetne zakupy, woda o zapachu bzu nie przemawia do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. była za darmo to brałam ;D a na serio to lubię bez, ale podobno woda ma słabą trwałość, więc się nad nią zastanawiam.

      Usuń
  12. Z chęcią przeczytałabym recenzję co myślisz o tym morelowym peelingu do twarzy bo miałam na niego chrapkę (uwielbiam owocowe peelingi!) oraz żeli pod prysznic, czy nie podrażniają? i czy ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling jest już po pierwszych testach i jak na razie jest w porządku. jest bardzo delikatny, dla mnie to duzy plus. no i pachnie bardzo soczyście;)
      pewnie za jakiś czas napisze o nim na blogu:)
      żele na razie muszą poczekać na swoją kolej;/

      Usuń
  13. Dużo moich ulubieńców, m.in. dwufaza, żel kawowy i peeling morelowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze za jakiś czas też będe mogła zaliczyć te kosmetyki do moich ulubieńców;)

      Usuń
  14. Żel kawowy miałam i bardzo lubiłam za mocny, intensywny aromat czystej kawy <3
    Reszty kosmetyków sama jestem ciekawa, ale przekonałam się, że YR ma niezłej jakości produkty. No, może czasem trafi się jakiś bubel ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubię zapach kawy, więc żel też powinien mi przypasować;)

      Usuń
  15. żel kawowy uwielbiam :)
    polecam peeling do ciała ORIENTALNY PEELING DO CIAŁA Z GLINKĄ MAROKAŃSKĄ - może nie jest tani ale wart kazdej wydanej złotówki :) kupiłam go na zapas w tej promocji -50%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakoś na peelingi w ogóle nie zwróciłam uwagi;/ może następnym razem ;)

      Usuń
  16. Nic z tych produktów nie miałam , ale bardzo lubię ich perfumy :D . Fajna zniżka Ci się trafiła ;d.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaszalałaś. Chętnie poczytam o tych produktach bo kompletnie ich nie znam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty