Palladio Liquid Eyeliner | Aquamarine

Bardzo mocno napigmentowy eyeliner do rysowania kresek. Precyzyjny aplikator ułatwia rozprowadzanie tuszu na powiece. Możliwe jest narysowanie cienkiej lub grubej lini. Konsystencja tuszu została specjalnie dobrana aby nie rozpływała się po aplikacji, lecz szybko zasychała i nie pozostawiała niechcianych odbić. 

Dostępne w 10 bardzo różnych kolorach-niektóre matowe, niektóre błyszczące-zapewniają szeroki wybór zarówno dla dziennych i nocnych stylów.

Pojemność: 3,8ml
Cena: 26,95zł
Sklep: Palladio 


Musze się przyznać, że dawno już nie używałam eyelinerów w płynie. Całkowicie przerzuciłam się na kredki. Chyba dlatego, że nimi sprawniej mi się operuje. 


Od razu też napisze, że eyeliner Palladio bardzo różni się od większości eyelinerów, a przynajmniej od tych, które miałam okazje używać. Głównie chodzi mi o jego konsystencje. Zaraz po nałożeniu przysycha i mam wrażenie, że nabiera kredkowej konsystencji. Inaczej tego nie potrafię nazwać;/ Dzięki temu można wielokrotnie poprawiać niezbyt udaną kreskę lub po prostu stopniowo nadawać jej odpowiedni kształt. Myślę, że ta cecha będzie ważna dla niezbyt wprawnych rąk.


Zrobiłam też zdjęcie mocno roztartego swatcha, żeby chociaż trochę przybliżyć Wam jego konsystencje.


Zalety:
- bardzo dobra pigmentacja
- ciekawa konsystencja
- bardzo dobra trwałość
(przy aktualnej pogodzie cały dzień)
- piękny kolor
(ciekawi mnie jeszcze fiolet z tej serii)
- wygodny aplikator
(nie za miękka i nie za twarda gąbeczka)
- spory wybór odcieni


Wady:
- dostępność stacjonarna tylko w jednym mieście (Warszawa)


Jednym słowem eyeliner mi przypasował pod każdym względem. Myślę, że będzie niezłą konkurencją dla moich ulubionych kredek;)))

Ciekawa jestem czy Wam się spodobał?

Komentarze

  1. Kolor jest piękny, taki eyeliner załatwia cały makijaż oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek świetny! Nigdy wcześniej nie słyszałam o tych kosmetykach. Warszawa daleko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kosmetyki Palladio można kupić tez w sklepie online;) link podałam w notce;)

      Usuń
  3. ładny kolor ;) ciekawi mnie ta jego konsystencja ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja spotkałam się z taka konsystencją pierwszy raz i bardzo mi odpowiada, bo nie mam wprawnej reki, więc zazwyczaj poprawiam swoją kreskę nawet kilka razy. przy tej konsystencji nic się nie nawarstwia, nie roluje i nie pęka od nadmiaru;)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie kolory na oczach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego koloru eyelinera nigdy nie miałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory miałam rożne odcienie niebieskiego, ale taki mam pierwszy raz;)

      Usuń
  6. Kosmetyki mozna kupic w sklepie internetowym www.palladio24.pl :) Przesylka w gratisie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ma kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest piękny, do moich brązowych oczu chyba też by pasował, zawsze używam czarnego linera, więc może się skuszę na taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kolor, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty