Przesyłka od Wibo

Dziś otrzymałam bardzo fajną paczkę z nowościami od Wibo. Paczka tak bardzo mi się spodobała, że postanowiłam Wam ją pokazać bez względu na konkursy czy inne sprawy! Dla jasności napisze tylko, że nie biorę udziału w konkursie.
A teraz czas na prawdziwe przyjemności:)


Pięć lakierów Wibo Celebrity Nails 


Dwa rodzynki:
- Lovely Baltic Sand drobniej zmielona wersja już znanego nam lakieru
- Wibo Candy Shop efekt piasku


Lovely
Ibiza neonowy lakier strukturalny
Rio lakier do paznokci glamour
St. Tropez lakier do paznokci o strukturze jedwabiu


Dwa tusze do rzęs, w tym jeden niebieski;)


I na koniec bajery upiekszające:
- naklejki do manicure...? nie pamiętam nazwy, odwrotność french manicure?
- zestaw zdobień
- dwustronna sonda


No i jak Wam się podobają nowości od Wibo i Lovely?

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. ale niestety jest on do stosowania wyłącznie na sztuczne paznokcie;/

      Usuń
    2. Wczoraj sobie zakupiłam róż... Szkoda, że nie zerknęłam na opakowanie:/
      Dziewczyny stosują i tak, jednak ja się obawiam...
      A już myślałam, że dorwałam 100% neon:(
      Później przypomniałam sobie o Twoim wpisie ale to już po fakcie:D

      Usuń
    3. ja tak samo nie zdecydowałam się na jego użycie;/ widziałam, że dziewczyny używają normalnie tej serii, ale ja jednak nie potrafiłam się przełamać;/

      Usuń
  2. Ale perełki Wibo wprowadza :O

    OdpowiedzUsuń
  3. fiu fiu fajna przesyłka, naklejki mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś próbowałam sama zrobić taki mani, ale strasznie mi się łapki trzęsły;/ może tym razem pójdzie sprawniej;)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tego lakieru Rio. Mam nadzieje, że niebawem zobaczymy któryś na twoich paznokietkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idzie wiosna, więc pewnie częściej będę malowała paznokcie;) a jak maluje to zawsze na blogu pokazuje;)

      Usuń
  5. Bardzo jestem ciekawa jak na paznokciach będzie wyglądał ten piasek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem wszystkie kolory sa bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak będzie wyglądał niebieski tusz do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez jestem ciekawa;) wątpię, żeby mi przypasował, ale chętnie to sprawdze;)

      Usuń
  8. Świetna paczka, ciekawią mnie te nowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tej przesyłki, lakiery są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wibo Celebrity Nails i Candy Shop - super:)
    Na te pierwsze ostatnio się czaiłam ale nie wiedziałam jaki kolor wybrać.
    CS zapowiada się intrygująco oraz słodko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziwie Ci się, że nie mogłaś się zdecydować;d

      Usuń
  11. piękne kolory,ale jakoś raz kupiłam i niestety trwałość żadna i kolor w tylko w opakowaniu ładny, ale może jeszcze się skuszę, miałam ochotę na pisaki ale nie zdążyłam jeszcze kupić heheheh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zobaczymy jak się spiszą. mi najbardziej zależy na dobrym kryciu i ładnym efekcie końcowym:)

      Usuń
  12. uuu... kilka ciekawych drobiazgów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakiery wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. z tą Ibizą to jest jakiś żart... Kolor świetny ale strach używać na naturalne ;/
    Reszta świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety;/ na naturalne paznokcie nie wolno go używać, a ja sztucznych pazurków nigdy nie miałam i nie zamierzam mieć!

      Usuń
  15. Aleee cudeńka podostawałyście! Pokaż jak najszybciej lakiery Lovely i różowy Wibo :) Ciekawe jaka będzie ta Ibiza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ibizy niestety nie przetestuje, bo przeznaczona jest tylko do stosowania na sztuczne paznokcie;/

      Usuń
    2. Może jakaś bloggerka się pokusi na naturalne go nałożyć :)

      Usuń
    3. może, ale nie radzę, bo mogą być z tego kłopoty;/

      Usuń
  16. Swoją drogą, ciekawe dlaczego Ibiza tylko do stosowania na sztuczne paznokietki? Ja dostałam wersję neonową i mi się strasznie podoba, ale chyba nie poużywam jej, niestety :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie może zaszkodzić naturalnym pazurkom;/ jeśli producent napisał, że tylko na sztuczne paznokcie to ja bym nie ryzykowała

      Usuń
  17. Nie mogę się doczekać aż pokażesz ten pastelowy piasek od wibo! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakiery mają cudowne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. już wiem ze chcę te nowe piaski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw ozdób do paznokci będzie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te ozdoby występują w dwóch wersjach kolorystycznych:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty