Wibo So Matte Matowy lakier do paznokci nr 7

Matowy lakier do paznokci dla kobiet ceniących sobie wyszukany styl i elegancję. Paznokcie w całkiem nowej, nowoczesnej odsłonie. Wybierz swój top kolor i zaskakuj wszystkich modowym hitem! Dla lubiących eksperymenty: baw się dowolnie kolorami i śmiałymi łączeniami. Jak wykonać matowy manicure? Nic prostszego! Pomaluj paznokcie tak, jak zwykłym lakierem, a matowy kolor pojawi się po wyschnięciu lakieru.

Pojemność: 7ml
Cena: 6,90zł
Sklep: Rossmann


Piękny, wiosenny kolor!


Mat jest według mnie satynowy i niestety, ale z każdym, dniem traci swoje ciekawe wykończenie;/ Zaczyna się lekko błyszczeć, a po satynie nie ma nawet śladu. Do pełnego krycia potrzebowałam aż trzech warstw! 


Trwałość też nie powala. Już na drugi dzień pojawiają się maleńkie odpryski. Jedyne co ratuje ten lakier to kolor. Myślę, że będą go używać z normalnym topem, żeby przedłużyć jego trwałość i dłużej cieszyć się wiosennymi pazurkami:)

Znacie serie So Matte od Wibo?

Komentarze

  1. Szkoda że tyle warstw jednoczesnie tak malo trwaly :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za matami ale ten jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten lakier i powędrował do kosza, bo podreślał każdą niedoskonałość płytki paznokcia, a w dodatku u mnie na drugi dzień już schodził płatami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to u mnie aż tak tragicznie nie jest, a ile warstw nakładałaś?

      Usuń
    2. 2 warstwy tylko i krycie było zadowalające, ale tak mnie wkurzała ta zerowa trwałość, że lakier poleciał do śmieci, a ponadto on na drugi dzień już nie jest matowy, a dostaje połysku.

      Usuń
    3. u mnie przy dwóch lekko prześwitywały końcówki, dlatego zmuszona byłam dołożyć trzecią warstwe

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że mat znika... ale kolor ma cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wcale nie wygląda matowo. Słaby efekt, już wolę domowe dosypanie mąki kartoflanej i troszkę rozcieńczacza :D (tak, tak właśnie powstał mój pierwszy matowy lakier :D), a najlepiej kupić dobry top coat matujący i z głowy <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo ten mat jest taki satynowy i na zdjęciach słabiej to widać;/

      Usuń
    2. wiem dokładnie, bo mam jeden top coat który matuje w ten sposób i też efekt znika :C

      Usuń
  7. Nie wygląda zbyt matowo. Moim zdaniem, to dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Slodziak ten kolor. Bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam do czynienia z tą serią, jednak się nie polubiliśmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolorek super, taki wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. trwałość kiepska,ale kolor boski!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty