Alverde Camouflage 001 Sand

Kremowy korektor - kamuflaż zapewnia wysokie, perfekcyjne krycie. Pokrywa niedoskonałości skóry takie jak przebarwienia, popękane naczynka i znamiona.
Dostępny w dwóch odcieniach: 001 Sand i 002 Beige.

Pojemność: 55g
Cena: 21,90zł
Sklep: DM/Kokardi



Ja swój egzemplarz kupiłam w niemieckiej drogerii DM. Zapłaciłam około 3-4 euro i miałam możliwość porównania ze sobą dwóch dostępnych odcieni. Ostatecznie wzięłam ten jaśniejszy.


Kamuflaż przypasował mi na tyle, że pozbyłam się wszystkich innych moich korektorów. Jedynie co to szukam teraz dobrego korektora rozświetlającego bo kryjący już mam!

Skład:
Glycine Soja Oil*, Ricinus Communis Oil*, Titanium Dioxide, Talc, Rhus Verniciflua Cera, Mica, Stearic Acid, Simmondsia Chinensis Cera, Hydrogenated Vegetable Oil, Hydrogenated Rapeseed Oil, Silica, Lysolecithin, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, [+/- CI 77163, CI 77491, CI 77019, CI 77492, CI 77499].


Zalety:
- dobre krycie
(kryje cienie pod oczami, przebarwienia, krostki, naczynka)
- ładny jasny odcień
- niezły skład
- nie wysusza, ale nawilżać raczej też nie nawilża
- kremowa konsystencja
- cytrynowy zapach
- wydajność
- niska cena
- wygodne opakowanie chociaż niehigieniczne;/

Wady:
- w gorszym dniu zdarza mu się podkreslić zmarszczki pod oczami
- mały wybór odcieni, chociaż mi akurat 001 przypasował idealnie


Podsumowując jestem na tak, chociaż nie wiem czy kupię go ponownie bo pewnie będę chciała wypróbowac coś innego. 

Znacie kamuflaż od Alverde?

Komentarze

  1. Zaciekawił mnie ten produkt aczkolwiek nie mam dostępu do alverde:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie wygląda do kamuflażu z Catrice, nawet cenowo się dużo nie różnią :) Ale ten z Catrice zaczął mi się zbierać w zmarszczkach pod oczami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Catrice najjaśniejszy odcień jest sporo ciemniejszy od tego z Alverde, a ja zawsze lepiej czuje się w bardzo jasnych podkładach, pudrach czy korektorach

      Usuń
  3. uwielbiam go, kończę już drugie opakowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. używam go i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam i bardzo mi służył. Teraz zachwycam się Catrce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie było na odwrót, najpierw zachwycałam się Catrice, a teraz Alverde;)

      Usuń
  6. Też go mam i uważam za dobry produkt, chociaż ma swoje wady. Pod oczy raczej go nie nakładam, bo dosyć szybko zbiera mi się z zmarszczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja używam go właśnie głównie pod oczy i bywają dni gdy mi też podkreśla zmarszczki, ale i tak jest lepiej niż przy moich poprzednich korektorach:)

      Usuń
  7. Nie znam go, pewnie bym kupiła gdyby nie fakt że nie ma go gdzie kupić :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Pokochałam ten kamuflaż od pierwszego użycia ! Stosuję od grudnia a ubyło go niewiele, nie wysusza skóry przyzwoicie kryje cienie. Czego chcieć więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go używam chyba dłużej, ale dopiero od dwóch miesięcy regularnie;)

      Usuń
  9. chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam, pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm skoro może podkreślać zmarszczki to chyba dla mnie odpada bo cóż jakoś korektory pod oczy u mnie mają tendencję właśnie do podkreślania zmarszczek a nie ich tuszowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie ma tragedii z tym podkreślaniem zmarszczek, ale jednak coś tam podkreśla;/

      Usuń
  12. Znakowanie przemysłowe? Postawiłem na Promark Serwis, co okazało się świetną decyzją.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty