Catrice Prime and Fine Matttifying Powder Waterproof Matujący puder w kompakcie nr 010 Translucent

Funkcjonalność. Jeśli kropla wody spadnie na ten puder – po prostu delikatnie spłynie. Raz nałożony na skórę wytrzyma wilgotne otoczenie i utrzyma matową cerę przez wiele godzin. Delikatna formuła z filtrem daje efekt nieskazitelnej cery. Wzbogacony o witaminy A i E. Odpowiedni dla każdego odcienia skóry. Transparentny.

Pojemność: 9g
Cena: 20,99zł
Sklep: Super Pharm, Hebe, Douglas


Puder jak dla mnie idealny:)
Po pierwsze jasny kolor, po drugie dobry mat, po trzecie przystępna cena. Mi nie trzeba niczego więcej.


Zalety:
- jasny odcień
- dobry mat, u mnie 6 godzin, czasem cały dzień
- wygodne opakowanie z lusterkiem
- nie zapycha
- nie osypuje się
- bezzapachowy 
- nie podkreśla suchych skórek
- przystępna cena

Wady:
 - opakowanie łatwe do zarysowania, ale nie przeszkadza mi to w ogóle;)


Pokusiłam się nawet o test z kroplą wody i rzeczywiście krople po prostu spływały. 


U mnie Prime and Fine spisuje się świetnie i na pewno jeszcze nie raz po niego sięgnę:) 
Śmiało mogę go zaliczyć do moich kosmetycznych perełek 2014 roku! - muszę chyba stworzyć taką listę ;d 

Czujecie się skuszone tym bielutkim pudrem od Catrice?

Komentarze

  1. ooo już mi się podoba i cena nie za wysoka:) muszę go mieć!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na niego ochotę, ale u mnie jest problem z dostępnością :/. W moim douglasiie nie widzialam catrice, a hebe ani SP nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt, trzeba się za nim rozejrzeć

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym go kupiła, ale aktualnie mam dwa pudry do wykończenia, więc na razie odpuszczę :) Jednakże jestem bardzo ciekawa jakby się sprawdził u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez mam spore zapasy, które muszę jakoś zużyć;d

      Usuń
  5. Ja aktualnie jestem na etapie Stay Matte z Rimmela, ale jak go wykoncze (choc dopiero kupilam), to kolejny bedzie wlasnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam kiedyś Stay Matte, ale jakoś mi przeszła miłość, może kiedyś jeszcze do niego wrócę;)

      Usuń
  6. Z tej firmy miałam tylko cienie do powiek i byłam bardzo zadowolona, zresztą nadal jestem ;) . Co do pudrów to nie miałam , a ten który przedstawiłaś to myślę,że byłby za jasny :P. Ale dobrze,że Ty znalazłaś coś odpowiedniego dla siebie ; )) .

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że jest bardzo fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O ciekawy, ja teraz stawiam na pudry transparentne :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty