Emily Waterproof Eye Pencil nr 114 + swatche mojej małej kolekcji

Ciemna zieleń to jeden z czterech kolorów z mojej kolekcji kredek Emily. Na co dzień nosze się w brązach i fioletach, ale od czasu do czasu sięgam też po inne kolory. Po niebieskościach przyszedł czas na zieleń, którą bardzo lubię np. na ubraniach. 


Kredki Emily odznaczają się bardzo dobrą pigmentacją, dużą miękkością, niską ceną (4zł) oraz ogromnym wyborem kolorów.


Niestety nr 114 nie za bardzo przypasował mojej buźce. Sam kolor jest ok, ale w efekcie finalnym coś mi nie do końca jest w nim dobrze;/ Szkoda, bo chętnie ponosiłabym ją dłużej.


A tak wygląda moja cała kolekcja. Chyba nie muszą pisać, której kredki używam najczęściej?


Ciemny fiolet (nr 112) niejednokrotnie pojawiał się w notkach o tuszach do rzęs oraz w osobnym poście klik


Pozostałe dwa kolory pewnie jeszcze się tu kiedyś pojawią. Z brązem już się polubiłam, a niebieski miałam na oczach dopiero raz, więc jeszcze ciężko mi coś o nim powiedzieć.

Dajcie znać na jaki kolor od Emily warto jeszcze zwrócić uwagę?

Komentarze

  1. Na pierwszy rzut oka (pierwsze zdjęcie) myślałam, że to kredka avon supershock :d DObra pigmentacja i ta cena jak najbardziej do mnie przemawiają !! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie się prezentują, nigdy nie słyszałam o tej firmie. A brąz nie ma rudawych tonów?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory. Jeszcze nigdy nie miałam tych kredek ale chętnie przygarnęłabym niebieską i fioletową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę koniecznie dorwać drugi fiolet, chyba jest jaśniejszy od tego mojego;)

      Usuń
  4. Świetne są te kredki, wspaniały kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny odcień, idealny na te ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zwykle używam czarnych kredek choć niebieska bym spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio rzadko sięgam po czerń, ale nie to żebym nie lubiła;)

      Usuń
  7. Gdzie je kupić? Szukać w małych drogeriach? Fajne są :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u siebie mogę je dostać w małej drogerii, ale tam wiecznie nie ma wszystkich odcieni ;/ można kupić tez online w sklepie Golden Rose;)

      Usuń
    2. Czyli to kredki golden rose są, tak? To może w ich sklepie firmowym też będą :)

      Usuń
    3. tak to są kredki od Golden Rose, chociaż na opakowaniu nie znajdziesz takiej informacji. no i chyba powinny być na ich stoisku;)

      Usuń
  8. Piękne mają kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są :) Miałam kiedyś kupić... ale nie mogłam wybrać koloru (wszystkie ładne!) i odpuściłam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajne masz kolory, ale ten niebieski wygląda najładniej :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty