Kwietniowy ShinyBox Fit and Shape

Hasłem przewodnim edycji kwietniowej pudełka ShinyBox jest FIT & SHAPE, gdyż powstała ona z myślą o osobach dbających nie tylko o urodę, ale także o zdrowy i aktywny tryb życia.
Jak już zapewne wiecie pudełko wcale nie obfitowało w produkty wyszczuplające czy antycellulitowe. Dla mnie to akurat lepiej bo nie używam tego typu kosmetyków. 


CLARENA
Diamentowy krem liftingujący do twarzy na dzień 30ml
99,99zł/50ml


 MYTHOS & FLAX
Żel pod prysznic & gąbka antycellulitowa z lufy - mini produkty
66zł/zestaw


DONEGAL
Lakier do paznokci i naklejki - produkt pełnowymiarowy
od 12zł/zestaw


SYIS 
Ampułka antycellulitowa - edycja limitowana specjalnie dla ShinyBox 10ml
50zł/60ml


 REXONA
Antyperspirant Aloe Vera - produkt pełnowymiarowy
12zł/szt.


Dodatkowe produkty tylko dla subskrybentek:
- SYNCHROLINE Zestaw kremów do twarzy i ciała
MAKE UP STORY Kosmetyk do makijażu
- PACHNĄCA WANNA Kremowa babeczka do kąpieli

Garść kuponów


Jako ambasadorka ShinyBox'a otrzymałam dodatkowo po za boxem kultowy krem 
Egyptian Magic
 
W USA i w Europie, od Japonii po Australię, największe gwiazdy show biznesu zgadzają się, że Egyptian Magic® jest "must-have" produktów do pielęgnacji skóry i urody.

Już ta krótka informacja mocno mnie zachęca do testów, a to tylko skrawek informacji o tym cudownym kremie. Więcej o Egyptian Magic dopiero za jakiś czas;)
 
 
Wracając do zawartości kwietniowego pudełka Fit and Shape to muszę przyznać, że najbardziej jestem zadowolona z kremu CLARENA. Lubię dbać o skórę mojej twarzy, a ten krem może mi być bardzo przydatny na tzw. większe wyjścia;) Zestaw MYTHOS&FLAX może okazać się miłym umilaczem kąpieli. Dezodoranty REXONY bardzo lubię, ale sama sięgam tylko po wersje w kulce, zobaczymy jak się u mnie spisze ten w spray'u. Zestaw paznokciowy DONEGAL jak najbardziej na plus, tym bardziej, że to mój pierwszy raz z tą marką. Najmniej przyda mi się ampułka SYIS. Jak już wspominałam nie używam tego typu produktów.
 
A Wam który kosmetyk przypadł najbardziej do gustu? I co myślicie o kremie Egyptian Magic?

Komentarze

  1. Do mnie ta zawartość raczej nie przemawia. Nic szczególnie mnie nie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się bałam że bedą kosmetyki na celluit i wyszczuplanie i nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też sie tego obawiałam i zanim się zdecydowałam to ich brakło ;) Wylżdowałam z Extraboxem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto wiedział, że będzie inaczej. extrabox świetna sprawa;)

      Usuń
  4. Właśnie używam tę rexonę, może być :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie trochę słabo, gdyż przez fit spodziewałam się pełno kosmetyków wyszczuplających, antycellulitowych itd...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się spodziewałam takich kosmetyków, ale jak już pisałam ich brak mnie ucieszył bo nie używam takich bajerów - na szczęście jeszcze nie potrzebuje ;)

      Usuń
  6. Coraz gorsze te pudełka. Niestety. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bardzo te pudełko, Rexona tylko fajna hehe ;)) lubię tą wersję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja najbardziej zadowolona jestem z kremu Clarena;) ale Rexone też chętnie zużyję;)

      Usuń
  8. zazdroszczę tego kremu egyptian magic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym momencie zrezygnowałam z bycia ambasadorką ShinyBox i nie żałuję, za dużo mam niektórych kosmetyków i nie mam kiedy tego zużywać ;) Szkoda, że w SB bardzo rzadko była jakakolwiek kolorówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi akurat kosmetyki z ShinyBoxa jakoś nie zalegają i w większości są to nowości, które bardzo chętnie testuje;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty