Wibo Celebrity Lash Niebieska mascara | Blue Look

Niebieska mascara wydłuża i zwiększa objętość rzęs.

Pojemność: 7g
Cena: nie znam ceny, ale podejrzewam 10-12zł
Sklep: Rossmann


Szczerze mówiąc nie za bardzo widzi mi się taki makijaż na co dzień, ale bardzo chętnie wypróbowałam ten tusz na swoich rzęsach:)


Aby użyskać efekt niebieskich rzęs potrzeba minimum 2 warstw tuszu. Im więcej warstw tym intensywniejszy kolor. Celebrity Lash nie osypuje się i daje się łatwo zmyć. Dodatkowo lekko wydłuża i nie skleja rzęs, chociaż przy kolejnych warstwach trzeba na to uważać.


Do niebieskich rzęs dodałam tylko jasny cień oraz na górnej powiece bardzo cienką czarną kreskę, a na dolnej jasny brąz. Przy takim tuszu nie potrzeba dodatkowych kolorów.
Jeśli lubicie odrobinę szaleństwa w makijażu to ten tusz jest dla Was;)

Ciekawa jestem czy się skusicie na Blue Look od Wibo?

Komentarze

  1. Bardzo mi się podoba ten efekt, świetna alternatywa dla czarnego tuszu (dla odważnych dziewczyn) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi efekt tez się podoba, ale na co-dzień raczej nie będę Blue Girl:)))

      Usuń
  2. Kolor piękny uwielbiam takie, ale nie znoszę tuszów Wibo bo u mnie nie dają żadnego efektu i wyglądam jak nieumalowana :/ Genialny tusz w takim kolorze ma Maybelline i wole jego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem ;) u mnie z tuszami Wibo różnie bywa, ale prawdziwej perełki jeszcze nie znalazłam;/ jednak jestem dobrej myśłi i w szufladzie z zapasami jeszcze mam co testować;)

      Usuń
  3. bardzo ładnie wygląda i dodatkowo przy takim tuszu nie trzeba bawić się w cienie na powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba :) Od jakiegoś czasu czaję się na tusz w takim kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt super, chyba sie zdecyduje na ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że Wam się podoba;) mam nadzieje, że będę często widywała niebieskie rzęsy na ulicy:)

      Usuń
  6. Efekt swietny :) ale ja chyba za bardzo wsiaklam w czern na rzesach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny na wiosnę! Osobiście posiadam niebieski tusz z Avonu z nieszczęsnej kolekcji ColorTrend i nie sprawuje się zbyt dobrze. Mimo wszystko dobrze jest mieć taki gadżet. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a CT nie specjalnie dobrze mi się kojarzy, ale kredki do oczu dobrze wspominam, chociaż teraz już mam większe wymagania i po nie nie sięgnę, ale kiedyś bardzo lubiłam;)

      Usuń
  8. Bardzo ładne podkręcenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie od jakiegoś czasu poluję na niebieski. Nie jestem miłośniczką kolorowych tuszy na rzęsach. Tzn. uwielbiałam swego czasu stosować granat na już umalowanych rzęsach co nadawało fajnej głębi. Jeśli chodzi o samodzielne stosowanie - raczej nie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie używam takich kolorów jesli chodzi o maskary. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. O, Wibo postarało się w kwestii koloru. Jest świetnie! Bardzo lubię taki efekt, ale na Wibo raczej się nie zdecyduję. Będę szukać dalej zastępstwa dla mojej ulubionej i zarazem wycofanej maskary z Yves Rocher Blue Ocean...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak nosisz taką niebieską maskarę? z kreskami czy może całkowicie solo?

      Usuń
  12. fajny efekt, ale ten kolor... nie dla mnie :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam niebieskiego tuszu, powinnam trochę zaszaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialnie wygląda :) Na jakąś imprezę byłby idealny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny kolorek, ale jednak nie dla mnie. Jestem zwolenniczką klasycznej czerni na rzęsach ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Do mnie jakoś nie przemawiają kolorowe tusze do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty