Lily Lolo czyli mineralna przesyłka z Costasy.pl

Wczoraj otrzymałam przesyłkę z mineralnymi kosmetykami Lily Lolo ze sklepu Costasy.pl. Cieszę się, że będę mogła przetestować kolejne minerały,. Moja wrażliwa skóra lubi naturalne i pozwalające skórze oddychać produkty. O Lily Lolo do tej pory tylko słyszałam/czytałam, a teraz ich kosmetyki zrobią rewolucje w mojej kosmetyczce;)


Muszę przyznać, że kosmetyki są piękne! Każdy z nich (nawet pędzel) był zapakowany w elegancki kartonik. Niby nic wielkiego, a jednak jakoś tak milej dla oka;)

W skład mojego zestawu wchodzi:
- mineralny podkład SPF 15 w najjaśniejszym odcieniu Porcelain (10g w 40ml słoiczku z sitkiem)
- mineralny matujący puder sypki  Flawless Matte (7g w 40ml słoiczku z sitkiem)
- pędzel do makijażu Super Kabuki
- mineralny róż do policzków w odcieniu Ooh La La (3g w 20ml słoiczku z sitkiem)
+ próbki różów: Juicy Peach, Clementine, Cherry Blossom, Flushed, które są bezpłatne, a ich ilość zależy od wartości zamówienia
- naturalna mascara Black Lash Alert (10,5ml)
- mineralny prasowany cień do powiek w odcieniu Stark Naked (2g w pudełeczku z lusterkiem)

Dodatkowo otrzymałam aktualny numer gazety e!stilo magazine, o której do tej pory nie słyszałam. Chętnie ją przejrzę w nadchodzący długi weekend:)

Ciekawa jestem czy Wy znacie kosmetyki Lily Lilo i co Was najbardziej zainteresowało z mojej przesyłki?


Komentarze

  1. Kosmetyki te już po części znam. Podkład mam na swojej liście zakupowej od dawna. Skusiłam się już na zakup dwóch cieni sypkich i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nad sypkim cieniem, ale ostatecznie poszłam na łatwiznę i wybrałam prasowany ;)

      Usuń
  2. Nie znam tej firmy, ale ma piękne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tą firmę, bardzo ciekawy jest podkład mineralny zawsze zastanawiam się nad kryciem sypkich podkładów.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory byłam zadowolona z krycia mineralnych podkładów:) wbrew pozorom bardzo dobrze kryją;)

      Usuń
  4. Znam, bo używam ich podkład sypki i sobię chwalę, choć znalazłam już coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak podkład w kompakcie z Bare Minerals, droższy, ale moim zdaniem wyprzedza Lily Lolo, choć LL też jest dobry i wart używania.

      Usuń
    2. nazwę już gdzieś słyszałam, ale nic po za tym;/ no, ale może kiedyś;)

      Usuń
  5. Od dawny przymierzam się do zakupu sypkiego podkładu z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie musi on zbierać same pozytywne opinie;)

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne zakupy :) Ja mam ochotę na produkty mineralne ale mam takie zapasy, że rozsądek mówi stanowcze 'nie' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są zakupy, ale w ramach współpracy :)
      minerały są bardzo wydajne i zakup takiego podkładu czy różu jest bardzo opłacalny:)

      Usuń
  8. Same cudeńka! Już opakowania nieźle się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczuszka , mnie zaciekawił róż do policzków ;)) ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po pierwszych testach jestem nim jak na razie oczarowana ;)

      Usuń
  10. Ja czekam na przesyłkę, niedługo i u mnie pojawią się kosmetyki Lily Lolo, już nie mogę się doczekać, wybrałam m.in. też podkład i pędzel kabuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale te kosmetyki ładnie wyglądają! Aż się chce je przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super przesyłka.. Cieszy oczy !:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty