Lily Lolo czyli mineralna przesyłka z Costasy.pl

Wczoraj otrzymałam przesyłkę z mineralnymi kosmetykami Lily Lolo ze sklepu Costasy.pl. Cieszę się, że będę mogła przetestować kolejne minerały, bo moja wrażliwa skóra lubi te naturalne i pozwalające skórze oddychać produkty. O Lily Lolo do tej pory tylko słyszałam/czytałam, a teraz ich kosmetyki zrobią rewolucje w mojej kosmetyczce;)


Muszę przyznać, że kosmetyki są piękne! Każdy z nich (nawet pędzel) był zapakowany w elegancki kartonik. Niby nic wielkiego, a jednak jakoś tak milej dla oka;)

W skład mojego zestawu wchodzi:
- mineralny podkład SPF 15 w najjaśniejszym odcieniu Porcelain (10g w 40ml słoiczku z sitkiem)
- mineralny matujący puder sypki  Flawless Matte (7g w 40ml słoiczku z sitkiem)
- pędzel do makijażu Super Kabuki
- mineralny róż do policzków w odcieniu Ooh La La (3g w 20ml słoiczku z sitkiem)
+ próbki różów: Juicy Peach, Clementine, Cherry Blossom, Flushed, które są bezpłatne, a ich ilość zależy od wartości zamówienia
- naturalna mascara Black Lash Alert (10,5ml)
- mineralny prasowany cień do powiek w odcieniu Stark Naked (2g w pudełeczku z lusterkiem)

Dodatkowo otrzymałam aktualny numer gazety e!stilo magazine, o której do tej pory nie słyszałam. Chętnie ją przejrzę w nadchodzący długi weekend:)

Ciekawa jestem czy Wy znacie kosmetyki Lily Lilo i co Was najbardziej zainteresowało z mojej przesyłki?


30 komentarzy :

  1. Kosmetyki te już po części znam. Podkład mam na swojej liście zakupowej od dawna. Skusiłam się już na zakup dwóch cieni sypkich i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zastanawiałam się nad sypkim cieniem, ale ostatecznie poszłam na łatwiznę i wybrałam prasowany ;)

      Usuń
  2. Nie znam tej firmy, ale ma piękne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też zwróciłaś uwagę na opakowania;)

      Usuń
  3. Znam tą firmę, bardzo ciekawy jest podkład mineralny zawsze zastanawiam się nad kryciem sypkich podkładów.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory byłam zadowolona z krycia mineralnych podkładów:) wbrew pozorom bardzo dobrze kryją;)

      Usuń
  4. Znam, bo używam ich podkład sypki i sobię chwalę, choć znalazłam już coś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale też coś mineralnego?

      Usuń
    2. Tak podkład w kompakcie z Bare Minerals, droższy, ale moim zdaniem wyprzedza Lily Lolo, choć LL też jest dobry i wart używania.

      Usuń
    3. nazwę już gdzieś słyszałam, ale nic po za tym;/ no, ale może kiedyś;)

      Usuń
  5. Od dawny przymierzam się do zakupu sypkiego podkładu z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie musi on zbierać same pozytywne opinie;)

      Usuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to fajne, że u mnie się o niej dowiedziałaś:)

      Usuń
  7. Ale fajne zakupy :) Ja mam ochotę na produkty mineralne ale mam takie zapasy, że rozsądek mówi stanowcze 'nie' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są zakupy, ale w ramach współpracy :)
      minerały są bardzo wydajne i zakup takiego podkładu czy różu jest bardzo opłacalny:)

      Usuń
  8. Same cudeńka! Już opakowania nieźle się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczuszka , mnie zaciekawił róż do policzków ;)) ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja po pierwszych testach jestem nim jak na razie oczarowana ;)

      Usuń
  10. Ja czekam na przesyłkę, niedługo i u mnie pojawią się kosmetyki Lily Lolo, już nie mogę się doczekać, wybrałam m.in. też podkład i pędzel kabuki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale te kosmetyki ładnie wyglądają! Aż się chce je przygarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super przesyłka.. Cieszy oczy !:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo lubię komentarze i staram się na każdy odpowiadać:)
Dziękuje;*