Evrēe Essential Oils Rekonstruktor do twarzy, szyi i dekoltu

Olejek przeznaczony jest do wszystkich rodzajów skóry i jego głównym zadaniem jest odbudowa naskórka, nadanie zdrowego wyglądu oraz przywrócenie komfortu skórze. Można go stosować na dzień i na noc.

Pojemność: 30ml
Cena: 29zł
Sklep: Rossmann


Olejek ma bardzo dużo zastosowań, ale mi najbardziej przypadł do gustu jako serum pod oczy zarówno na dzień jak i na noc oraz jako nawilżacz szyi i dekoltu. Te sposoby najlepiej się u mnie sprawdziły.

Essential Oils mieści się wygodnym i solidnym opakowaniu ze szkła. Pipeta ułatwia aplikacje odpowiedniej ilości olejku. No i ogólnie opakowanie dobrze się prezentuje na półce z kosmetykami.

Zalety:
- cudowny, wielowymiarowy zapach (wyczuwam w nim głównie cytrusy)
- dobrze nawilża
- lekko wygładza, szczególnie zauważalne jest to na skórze pod oczami
- nie pozostawia bardzo tłustej powłoki, ale jednak to jest olejek, więc trzeba się liczyć ze zwiększeniem błysku
- wielorakie zastosowanie (pod oczy, na twarz, szyje, dekolt, do demakijażu oczu, do masażu)
- nie zawiera olejów mineralnych, parabenów, silikonów
- zawiera 8 olejków eterycznych i 7 pochodzenia roślinnego
- wydajność w normie

Wady:
- na chwilę obecną nie znajduję

SKŁADNIKI AKTYWNE:
- olejki roślinne: jojoba, avocado, z pestek winogron, migdałowy, ryżowy, słonecznikowy, z nasion wiesiołka
- olejki eteryczne: geraniowy, rozmarynowy, nagietkowy, lawendowy, eukaliptusowy, pomarańczowy, grejpfrutowy, melisowy
- emolienty roślinne


Przyjemny skład i przyjemny w użyciu tak bym go w skrócie określiła:) Mnie osobiście bardzo interesuje jeszcze wersja z różą, bo podobno pachnie obłędnie. Fajnie, że oprócz pielęgnacji otrzymujemy zapach, który uprzyjemnia nam codzienną pielęgnacje skóry.

Znacie olejki Evree? A może znacie wszystkie trzy wersje tych olejków?

Komentarze

  1. Też bardzo polubiłam ten olejek :) Świetnie się sprawdza na mojej skórze i co najważniejsze nie zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie zapomniałam napisać, że nie zapycha! :)

      Usuń
  2. Po opisie wydaje się być fajnym produktem. Chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też go mam i bardzo lubię, super produkt

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się jego skład :) Też dostałam podobne maleństwo z Evree, na pewno dam znać jak efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest na mojej liście :) ale wersję do cery mieszanej, bodajże różany.

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobry produkt, ja również go polubiłam :) Na szczęście nie zapycha cery :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty