Snowflake Cookie Yankee Candle

Dawno nie pisałam o zapachowych woskach, które są świetnymi umilaczami jesiennych i zimowych wieczorów;) Zdążyłam już wypalić kilka próbek, które jakoś mnie nie zauroczyły. Możliwe, że dlatego w ogóle o nich nie wspomniałam na blogu. Dziś przybywam ze słodkim, śnieżnym ciasteczkiem Snowflake Cookie. 


Wygląda jak cukiernicze cudeńko – jak maleńkie, pachnące wanilią, bardzo maślane ciasteczko oblane dekoracyjnym, różowym lukrem. Jakby tego było mało... tak samo pachnie! Bo wosk Yankee Candle Snowflake Cookie to kwintesencja słodyczy w najlepszym wydaniu i inspirujący sposób na to, jak w jednej chwili wprowadzić do wnętrza domu odrobinę świątecznej atmosfery. Tradycyjne ciasteczka to punkt kluczowy grudniowych celebracji. Zwłaszcza te pięknie udekorowane, przygotowywane na powitanie Mikołaja i pałaszowane w towarzystwie ciepłego mleka. Albo te, które Yankee Candle sprawnie zamyka w uroczych, świątecznych woskach zapachowych!

Śnieżne ciasteczko jest bardzo słodkie, ale sam zapach jest delikatny i nie przyprawia o mdłości czy ból głowy. Jest to mój pierwszy ciastkowy zapach od YC. Podoba mi się w nim to, że nadaje się do palenia również w małych pomieszczeniach. Słodycz tego wosku jest lekka i bardzo lukrowa. Gdy zamykam oczy to widzę pękatą babeczkę oblaną lukrem i posypaną jasnoróżową posypką. A może to czarodziejski pył albo bajkowy śnieg?

Znacie Snowflake Cookie? Z czym Wam się kojarzy ten zapach?

 

Komentarze

  1. Uwielbiam wszelakie ciastkowe i słodkie zapachy, ale ten konkretny mi umknął. Może odrzuciłam różowe woski myśląc, że to zapachy kwiatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście kolor może być mylący. a jaki ciastkowy zapach najbardziej lubisz?

      Usuń
    2. Z ciastkowych zapachów to przychodzi mi na myśl od razu balsam do ust z H&M oraz lody "Cookie Dough" dostęne od czasu do czasu w Lidlu. Ogólnie wszystko co słodkie z domieszką kawy lub wanilii. Aż się głodna zaraz zrobię :))

      Usuń
    3. muszę koniecznie spróbować tych lodów z Lidla ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam go!
    Niedawno nabyłam i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi pachnieć obłędnie ♥ Ten wosk jest na mojej liście od dawna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to bardzo przyjemny słodziak i jak na razie to nim sobie uprzyjemniam jesienne wieczory:)

      Usuń
  4. Wygląda przesłodko i na pewno pachnie bajecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam słodkie zapachy, więc ten idealny dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten zapach, niedawno skończyła mi się świeczka ale mam jeszcze trochę tarty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No i dlaczego nie wpadł on jeszcze w moje łapki?! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten wosk jeszcze z zeszłego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie wiem czemu wyczuwam w nim sól przez co średnio mi się podoba. Zły nie jest, ale to jednak nie moja bajka. Z różowych jednak wygrywa u mnie Summer Scoop ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Summer Scoop nie znam, a w śnieżnym ciasteczku na szczęście nie wyczuwam soli, a dużo lukru;d

      Usuń
    2. Summer Scoop mi pachnie jak lody truskawkowe ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam ten zapach, ale wydaje mi się odrobinę naciągany bo pachnie niemal identycznie jak wszystkie inne ciastkowe zapachy z Yankee. :) Pachnie dokładnie tak jak to opisałaś, nawet mój Narzeczony, który stroni od świeczek, pokochał ten zapach. :)

    Aha i również polecam Summer Scoop - to jest chyba Yankee najlepiej odzwierciedlający rzeczywisty zapach i do tego jest niesamowicie intensywny, ale nie męczący, musisz spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak już pisałam jest to mój pierwszy ciasteczkowy zapach od YC, wiec nie mam porównania;/ mój Luby tez nie przepada za swieczkami;d
      a Summer Scoop muszę koniecznie spróbować, wpisuje go na listę zapachów do wypróbowania;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty