Vianek Normalizujacy tonik do twarzy z ekstraktem ze skrzypu polnego

Łagodny tonik  o niskim ph (3.0) przeznaczony do codziennej pielęgnacji cery przetłuszczającej się i problematycznej. Ekstrakt ze skrzypu polnego, bogaty w krzemionkę, normalizuje wydzielanie sebum oraz przyspiesza regenerację zmian skórnych, natomiast ekstrakt z aloesu nawilża i łagodzi. Kwas AHA jabłkowy ogranicza powstawanie zaskórników i zmniejsza nadmierne rogowacenie. Dodatek olejku miętowego przyjemnie odświeża skórę i przywraca jej równowagę.

Pojemność: 150 ml

Cena: 23 zł

Sklep: drogerie stacjonarne i internetowe

Ważność: 3 miesiące od otwarcia


Dawno nie miałam toniku, bo ciągle kupuje wodę różaną lub hydrolaty. Na ten produkt skusiła mnie promocja w Rossmannie oraz sentyment do marki ;) 

Zacznę od tego, że lubię opakowania tej firmy. Są ładne i poręczne. Mimo że plastikowe, to częściowo pochodzą z recyklingu. Czytałam w internecie, że wielu osobom przeszkadza zapach. Dla mnie jest on na szczęście bardzo przyjemny ;D Głównie wyczuwam tu mięte, ale wiele dziewczyn skarży się na okropny zapach ziół. Także, jeśli nie przepadacie za mięta, to lepiej nie ryzykujcie. 

Moja cera jest dojrzała, ale ciągle mieszana z tendencją do błysku. Dlatego uznałam, że tonik może się u mnie sprawdzić. No i nie myliłam się. Kosmetyk bardzo przyjemnie odświeża, oczyszcza i mam wrażenie, że rzeczywiście normalizuje pracę gruczołów łojowych. Nie wysusza i nie podrażnia skóry. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Chętnie jeszcze do niego wrócę. Jedynie co to wydaje mi się, że jest niewydajny;/

W składzie znajdziemy ekstrakt z liści skrzypu polnego, pantenol, ekstrakt z liści aloesu i olejek miętowy. W dodatku produkt jest polskiej produkcji i łatwo dostępny w większości drogerii.

Skład: Aqua, Propanediol, Equisetum Arvense Leaf Extract, Cocamidopropyl Betaine, Decyl Glucoside, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Malic Acid, Mentha Piperita Oil, Benzyl Alcohol, Parfum, Dehydroacetic Acid, Geraniol, Limonene, Linalool, Citral.

Podsumowując bardzo dobry produkt, który warto kupić na promocji ze względu na małą wydajność.

Dajcie znać czy znacie ten tonik oraz które kosmetyki Vianek lubicie i używacie?

Atina.

Komentarze

  1. Miałam pare produktów z tej firmy. Toniku akurat nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam suchą cerę, więc ten tonik chyba nie jest akurat do niej przeznaczony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przy suchej, to raczej się nie sprawdzi. Vianek ma też serie nawilżająca i tam też jest tonik. Jeśli masz ochotę, to celuj w ta serie 😉

      Usuń
  3. Nigdy nie testowałam tej firmy, ale ostatnio coraz głośniej o niej w sieci, także pewnie lada chwila spróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od siebie mogę jeszcze polecic płyn micelarny nawilżający. Mam i bardzo lubię 🙂

      Usuń
  4. Super wpis, polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałbym Wam polecić stronę https://eveline.pl/paznokcie/problem , na której znajdziecie sklep internetowy z produktami Eveline. Oferta ich produktów jest bardzo rozbudowana, znajdziecie w niej zarówno produkty dla mężczyzn jak i kobiet w najlepszych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączę się do Ciebie, polecam ten tonik. Muszę poszukać jeszcze czegoś z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię tę markę, ale toniku jeszcze nie używałam - dam znać jak go kupię i przetestuję - wtedy podzielę się swoją opinią.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty