Adidas, Action 3 Skin Respect, dezodorant antyperspiracyjny dla kobiet


Adidas Action 3 jest wysokiej jakości dezodorantem antyperspiracyjnym, który wchłania pot z powierzchni skóry. Został stworzony we współpracy ze sportowcami, po to, by zapewnić optymalne działanie. Jest wyjątkowym antyperspirantem nowej generacji, który zapewnia doskonałą skuteczność, gwarantuje dodatkową ochronę i uczucie suchości przez cały dzień.

Ma potrójne działanie:
- kontroluje: hamuje proces pocenia się - zapewnia 24 - godzinną ochronę przed poceniem się, dzięki aktywnym składnikom antyperspiracyjnym,
- wchłania: wchłania pot, jeśli tylko pojawi się on na powierzchni skóry,
- chroni: sprawia, że czujesz się świeżo - antybakteryjne właściwości zapewniają ochronę przed nieprzyjemnym zapachem i zapewniają świeżość, niezależnie od tego jak bardzo aktywny dzień jest przed nami. 
 
Pojemność: 150 ml
Cena: 10 -15 zł
Sklep: wszelkie drogerie, markety
 
 
Ten dezodorant zaskoczył mnie cudownym zapachem. Jestem pod jego urokiem. Zapach jaśminu jest tak przyjemny i  intensywny, że równie dobrze mogę nie używać perfum po zastosowaniu tego deo:)


Zalety:
- zapach, zapach, zapach (ładny i intensywny)
- niweluje zapach potu
- średnio chroni przed poceniem (jak większość dezodorantów, ale mi wystarcza taka ochrona, stosuje jeszcze bloker, więc jest ok:))
- nie podraznia skóry
- jest dość wydajny
- dostępność
- ładne opakowanie

Wady:
- forma aplikacji, nie lubię sprayów, ale przez ten sądny zapach jestem w stanie się przestawić z kulki na spray

Jeśli lubicie zapach jaśminu to ten dezodorant jest dla Was:)
Ja ze swoim ostatnio w ogóle się nie rozstaje:))

***

Dziś pogoda niezbyt ładna wiec pozwolę sobie na małą rozgrzewającą przyjemność:)


A i ponawiam pytanie o Facebooka.
Od paru dni nie mogę się zalogować na mojego Facebooka, wyczyściłam już ciasteczka ccleanerem, w opcjach przeglądarki też i nadal nic, może macie jakiś pomysł jak to zmienić?

Komentarze

  1. Nie przepadam za dezodorantami w sprayu, preferuję sztyft :) Ale skoro tak super pachnie...:)

    PS. zapraszam do siebie, obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sztyftów ja już dawno nie używałam, jakoś zraziłam się po ostatnim jaki miałam;/

      Usuń
  2. ja lubię sztyft żelowy z lady speed stick

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi właśnie chyba ten żelowy nie przypasował;/ ale może to wina źle dobranej wersji zapachowej;/

      Usuń
  3. Mam i też mi się podoba ten zapach :)
    Z FB nie pomogę, bo nie znam się na tym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajć nikt nic nie wie co z tym moim FB;/
      przynajmniej odpocznę od niego:D
      a zapach jak dla mnie jest cudownyy:)))

      Usuń
  4. Mnie też zapach się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię dezodoranty z Adidasa ;D Ładnie pachną i działają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do tej pory miałam trzy wersje zapachowe i ta najbardziej mi się podoba:)

      Usuń
  6. A ja właśnie wolę spraya ;) Zaciekawił mnie ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz zapach jasminu to powinien Ci się spodobać:)

      Usuń
  7. Ja normalnie używam sztyftów, a 'psikaczy' używam po siłce :) Rozglądam się za jakimś nowym, bo mój Fa się kończy (szczerze nie polecam!) :D

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fa używałam bardzo dawno temu i w sumie nie pamiętam jak się spisywały;/ bardziej kupowałam je dla zapachu;D

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty