L'Occitane, Masło Shea, organiczny balsam do ust Kwiat mango

Organiczny* balsam zawiera 10% masła shea. Doskonale nawilża i chroni suche, spękane usta. 
* Certyfikat przyznany przez Ecocert Greenlife, zgodnie ze specyfikacją Ecocert dostępną na stronie http://cosmetiques.ecocert.com 

Pojemność: 15ml
Cena: 45 zł
Sklep: L'Occitane
 

Za nim przejdę do recenzji balsamu mam dla Was kilka informacji o Maśle Shea:)

Masło Shea pozyskiwane jest z orzeszków z drzew masłosza - zwanych drzewami życia, które rosną na sawannach Zachodniej i Centralnej Afryki.
Masło Shea, które charakteryzuje się łagodnym, orzechowo-drzewnym zapachem, posiada delikatny, naturalny filtr słoneczny, dzięki czemu chroni skórę przed promieniowaniem UVB. Nie uczula. 
 Shea zawiera odżywcze substancje tłuszczowe, witaminy A, E i F . Dzięki nim skóra szybciej się regeneruje, staje się gładka i nawilżona. Masło Shea przyspiesza także proces gojenia się niewielkich ran czy siniaków. Nadaje się do każdego typu cery - także tej ze skłonnością do trądziku i tłustej.
Dzięki zawartym w maśle kwasom tłuszczowym, komórki szybciej się odbudowują, a także stymulowana jest ich aktywność do walki z przedwczesnym procesem starzenia się. Składniki Shea zapewniają skórze ochronę, pielęgnują i wspierają możliwości zatrzymania wilgoci, niwelują zmarszczki i przebarwienia.


Zalety:
- piękny, poprawiający humor zapach
- delikatna, musowa konsystencja
- jest prawie niewyczuwalny na ustach
- nie klei się
- nawilża
- organiczny (z naturalnych surowców)
- opakowanie miłe dla oka
- wygodny aplikator
- nadaje ustom połysk (jest bezbarwny)

Wady:
- jest to limitka, za jakiś czas balsam nie będzie dostępny;/


Balsam jest bardzo przyjemny w użyciu. Wydaje się być wydajny, więc będę mogła się nim długo cieszyć:)
Jest idealny do torebki:)



Aktualnie trwa promocja na duet z Masłem Shea - Kwiat mango, w którego skład wchodzi:
- organiczny balsam do ust 15 ml
- krem do rąk 30 ml
Duet kosztuje 59zł zamiast 74,90zł

Komentarze

  1. właśnie ten balsamik mnie bardzo ciekawił, dzięki za recenzję, widzę, że warto. aleeee.. mam masło shea 100% i chyba nie widzę sensu wydawania 45 zł na ten produkt. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale taki balsam to niezły gadżet do torebki no i zawsze to wygodniej z taką tubką;) a Twojego masełka używałabym w domu;) będziesz robić jego recenzje? chętnie przeczytam:)

      Usuń
    2. zrób, zrób:) będę wypatrywać notki:)

      Usuń
  2. Podobają mi się te opakowania <3
    Tylko ceny średnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ceny średnie, ale jak na organiczny kosmetyk to i tak jest cena w porządku:)

      Usuń
  3. Kosmetyk dla mnie za drogi, szkoda, że limitowanka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda;( ale za jakiś czas na pocieszenie pewnie będzie nowa limitka ;)

      Usuń
  4. jak ma masełko shea w składzie to na pewno jest fajny :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo fajny polubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że tubka, mi się niewygodnie jej używa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo lubie tubki no i jeszcze sztyfty, bo tylko nimi potrafię pomalować usta bez lusterka:)

      Usuń
  7. Jestem chyba jedyna osoba, która nie lubi masła shea ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cena niezbyt kusi :D
    Ja za balsamami do ust nie przepadam, zawsze jakiś zaczynam a potem on leży zapomniany gdzieś w ciemnym kącie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze mam przy sobie przynajmniej jeden balsam do ust:)

      Usuń
  9. No i takie kosmetyki naturalne lubie! Szkoda tylko że jest to edycja limitowana :/... Jak szybko się zużywa? Kupiłabym więcej na raz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem jest bardzo wydajny, a do tego tubka ma aż 15 ml więc na pewno starczy na długo:)

      Usuń
  10. Wydaje się bardzo fajny :) Jednak cena dla mnie zbyt wysoka, mimo promocji...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty