Pollena Ostrzeszów, Biały Jeleń x 3

Dziś chciałam napisać o produktach, które otrzymałam do testów od Polleny, o szamponie już pisałam tu 

Początek marki BIAŁY JELEŃ sięga 1921 roku, kiedy to w Polsce Fabryka Przetworów Tłuszczowych Spółka Akcyjna w Trzebini rozpoczyna produkcję szarego mydła. W 1929, po przejęciu fabryki przez koncern SCHICHT-LEVER, produkcja ta zostanie przeniesiona do Warszawy. Mydło początkowo było produkowane z postaci połączonych kostek i wykorzystywano je głównie jako doskonały środek piorący.
        Po wojnie fabryka Schichta, podobnie jak pozostałe, duże przedsiębiorstwa została znacjonalizowana i przyłączona do Zjednoczenia Przemysłu Przetwórczo-Tłuszczowego, które po wielu przeobrażeniach w 1982 roku zostało przekształcone w Zrzeszenie Producentów Chemii Gospodarczej POLLENA. Na skutek przesunięć asortymentowych w ramach istniejących fabryk, ostatecznym producentem mydła BIAŁY JELEŃ została POLLENA – Lechia w Poznaniu. Ze względu na prostą recepturę mydło Biały Jeleń w okresie PRL-u było jednym z najpowszechniej dostępnych typów mydeł wykorzystywanych zarówno do celów higieny osobistej, jak i gospodarczych.
       16 września 1999 roku znak towarowy BIAŁY JELEŃ zostaje zakupiony przez Ostrzeszowskie Zakłady Chemii Gospodarczej POLLENA, które po przekształceniu własnościowym w 2007 roku funkcjonują pod nazwą Przedsiębiorstwo Chemii Gospodarczej „POLLENA” S.A.
       Dzisiaj BIAŁY JELEŃ to seria hipoalergicznych kosmetyków i środków czystości, których receptura oparta jest między innymi na naturalnym mydle, bezpiecznych składnikach pielęgnujących oraz hipoalergicznych kompozycjach zapachowych, zapewniająca komfort pielęgnacji na co dzień.

1. Żel pod prysznic z kozim mlekiem
Biały Jeleń żel pod prysznic z mlekiem kozim zapewnia delikatną ochronę skóry wrażliwej, skłonnej do alergii. Hipoalergiczna receptura żelu sprawia, iż  produkt delikatnie oczyszcza, nie powodując podrażnień.

• nie zawiera barwników,

• posiada zmniejszoną ilość kompozycji zapachowej,
• pH przyjazne dla skóry,
• odżywia i nawilża skórę.

Naturalne mleko kozie zapewnia odpowiednie odżywienie i nawilżenie skóry, dlatego odzyskuje ona elastyczność oraz jedwabistą gładkość. Codzienne stosowanie żelu przywraca witalność skórze.
Pojemność: 50ml/ 300ml
Cena: 2,60 zł/ 5,70
Sklep: Pollena



Zalety:
- przyjemnie pachnie
-dobrze myje
-nieźle się pieni
- nie wysusza
- nie podrażnia
- niska cena

Wady:
- nie ma:)

2. Żel do higieny intymnej z bławatkiem
Kojący żel do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła z bławatkiem do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety.

• posiada fizjologiczne pH,
• zawiera łagodne substancje myjące,
• wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory.

Ekstrakt z chabra bławatka i pantenol działają przeciwzapalnie oraz przeciwbakteryjnie. Alantoina doskonale koi i regeneruje uszkodzony naskórek. Kwas mlekowy przywraca fizjologiczne pH delikatnych miejsc intymnych. Systematyczne stosowanie żelu zapewnia uczucie świeżości i komfortu przez cały dzień.

Pojemność: 50ml/ 500ml
Cena: 2,60 zł/ 6,39
Sklep: Pollena


Zalety:
- przyjemnie pachnie
- fajny kolor;)
- niska cena

Wady:
- wysusza, przynajmniej takie mam wrażenie:(
3.Naturalne mydło w płynie
Mydło Biały Jeleń, to naturalne hipoalergiczne mydło w płynie zawierające łagodne składniki myjące. Nie podrażnia i nie wysusza skóry. Pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku. Idealne dla osób, których skóra wykazuje uczulenia na mydła zapachowe
Pojemność: 50ml/ 500m/ 1l/ 2l / 5l
Cena: 2,60 zł/ 4,95 zł/ 8,20 zł/ 14 zł/ 23,65 zł
Sklep: Pollena

Zalety:
- przyjemnie pachnie
- dobrze myje
- nie wysusza
- ma bardzo miłą konsystencje
- niska cena

Wady:
- nie ma:)

Produkty bardzo przyjemne, no może po za płynem do higieny intymnej, ale muszę Wam napisać, że mi bardzo ciężko dobrać coś odpowiedniego, nie podrażniającego, do tej pory pasują mi tylko dwa płyny do higieny intymnej. Myślę, że produkty są warte uwagi, ale opakowania niezbyt zachęcają do kupna, przynajmniej w moim przypadku. Nie raz miałam ochotę na szampon, ale to opakowanie skutecznie mnie odstraszało:( Teraz już wiem, że nie ma czego się bać:)
A Wy znacie te produkty? 

Komentarze

  1. Znam i lubię. Szampon pokochałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam niczego tej firmy, ale widzę że recenzje są całkiem całkiem :)
    Mnie również opakowanie odstrasza... brrr ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety dopiero poznałam tą firme dzięki Tobie, choć wydaje mi się że kiedyś coś o niej słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie masakryczne, miałam kiedyś uczulenie i musiałam używać mydła- rzeczywiście bardzo dobre, ale zapach niezbyt przyjemny. Zainteresował mnie ten zel pod prysznic i mydło w płynie. Cena rzeczywiście niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam bardzo ciekawa tego żelu do higieny intymnej. Szkoda, że wysusza :( Ale może skuszę się na żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żel do higieny intymnej z SLS jakoś kompletnie mie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie próbowałam ale recenzja dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach ma swietny

    zapraszam do mnie na rozdanie!
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dla czego ale jakos nie mam zaufania do tych produkrów

    OdpowiedzUsuń
  10. http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie ! Zobacz co można wygrać ! :-)

    pozdrawiam. ; *

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobnie jak Yasminella - nie wiem, mnie jakoś odstraszają te produkty:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Kinga, a który szampon tak pokochałaś? Ten, o którym ja pisałam?

    Lejdi Luna, no tak opakowania są niezbyt przyjazne dla oka, ale zawartość jest ciekawa:)

    Lady In Purplee, może słyszałaś o mydle w kostce, jest ono dość znane?

    Nestii, czyli sprawdza się przy uczuleniu, dobrze wiedzieć;)

    Temptation, na małe opakowanie żelu możesz też się skusić jeśli nie masz problemów z innymi żelami, ja niestety mam z prawie każdym środkiem do higieny intymnej:(

    Paula, no tak SLS straszy, ale mój ulubiony żel też go ma w składzie, a jakie znasz bez SLS?

    SmoothCriminal, :)

    topModeo, :)

    Yasminella, nie wiem jak Cie przekonać, może spróbuj kiedyś kupić coś z małych opakowań na jakiś wyjazd?

    Sandra Lipińska, dzięki za zaproszenie:)

    obojetniejaka, dziewczyny te produkty są naprawdę dobre, ale pewnie te opakowania Was odstraszają, jeśli jednak się skusicie to koniecznie dajcie znać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co do lakierów: może zrobię Ci niespodziankę. ;)
    A odżywka? Jej... Dawno nie miałam tak dobrej! Po jednej warstwie mam już wzmocnione paznokcie, a jeśli używam jej jako bezbarwnego lakieru, czyli np. nakładam dwie warstwy, a na końcówki kolorowy lakier, to mam paznokcie jak ze stali! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta marka kojarzy mi się tylko z szarym mydłem

    OdpowiedzUsuń
  15. czytałam kiedyś o tych produktach ale nie testowałam.


    dodaję Cię do obserwowanych, będzie mi bardzo miło jeśli też mnie dodasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. simply_a_woman, mi tez kojarzyła się kiedyś tylko z mydłem;)

    One_LoVe, :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najpiękniejszy "biały jeleń" jakiego widziałam ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty