Ukraina - shop, odżywka witaminowa do włosów tłustych u nasady i suchych na końcach

Niestety nie znam ukraińskiego i nie rozszyfruje co to za firma produkuje tą odżywkę, ale importerem jest firma Biodar.
  • Ekstrakt z Granatu zawiera glukozę, witaminę C, minerały i kwasy owocowe, które poprawiają krążenie krwi w skórze głowy, normalizują pracę gruczołów łojowych, sprzyjają normalizacji równowagi tłuszczowej.
  • Ekstrakty z Winogron i Grejpfruta dostarcza włosom wszystkie niezbędne składniki, niezbędne do intensywnego odżywiania: aminokwasy, enzymy, witaminy C, B2, P. Aktywnie tonizuje włosy, nadaje im elastyczność, zapobiega suchości i rozdwojeniu końcówek.
  • Olej jojoba nadaje włosom jedwabistość, blask i zdrowy wygląd, polepsza rozczesywanie i układanie
Stosowanie: nanieść na umyte wilgotne włosy, po 3-5 minut, spłukać ciepłą woda
Składniki aktywne: ekstrakt z granatu, ekstrakt z grejpfruta, ekstrakt z winogron, kompleks witaminowy, olej jojoba, d-pantenol.

Pojemność 500 ml
Cena: 13,50 zł


 Zalety:
- cudowny, owocowy zapach (bardzo lubię)
- nie obciąża włosów
- wygładza
- wydaje mi się, że włosy mniej sie przetłuszczaja
- nie podrażnia skóry głowy
- duza pojemność
- niska cena

Wady:
- nie ułatwia rozczesywania, ale też nie utrudnia, żeby nie było;) po prostu włosy po niej nie są takie śliskie jak po odżywkach z silikonami (tu myślę, że nie ma silikonów, ale na 100% nie wiem bo skład jest napisany po ukraińsku)


Odżywka ta jest na prawdę warta uwagi. Oczywiście po za super działaniem na moje włosy strasznie zachwycam się zapachem;) A Wy lubicie owocowe kosmetyki?

Komentarze

  1. nie słyszałam o tej firmie, a sam kosmetyk budzi we mnie jakieś uprzedzenie, produkty ukraińskie, może mylnie, ale nie kojarzą mi się zbyt dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinga, super:)

    Ew, oj zupełnie niepotrzebnie, wręcz odwrotnie moja droga, ja jestem zaskoczona i oczywiście zachwycona tymi kosmetykami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię owocowe kosmetyki! :) zachwycają mnie zapachem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma to (oczywiście fonetycznie i jeśli się nie mylę, bo mam ruski, nie ukraiński): Maj Kapriz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstaw zdjęcie składu to ci powiem czy są silikony. :) Albo wyślij mi na emaila: natalia.kasiarz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki o owocowym zapachu ;) Ciekawi mnie ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham owocowe kosmetyki mają taki milutki zapach aż chciało by się je zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki, które kuszą owocowym zapachem. Wtedy ich użytkowanie jest jeszcze przyjemniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kolorowo zacznij dzień!, :)

    Forever-Young, wielkie dzięki za pomoc;*
    a skład podeślę Ci jutro:)

    Lady In Purplee, ja tak samo uwielbiam zapach owoców;)

    ModelDrink, :)

    Sleepin_beauty, widzę, że nie jestem sama;)

    Olirenza, zgadzam sie, wystarczy że ładnie pachną owocami i już jestem zgubiona;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym ją zjadła ;p zostałaś otagowana! http://sauria80world.blogspot.com/2011/08/tag-letni-projekt-denko.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty