Essence, Blossoms Etc..., puder do twarzy

Multikolorowy rozświetlający puder prasowany dostępny w jednym kolorze 01 Flower Power. Zapewnia delikatne rozświetlenie oraz naturalne wykończenie. Posiada odcienie beżu, różu oraz brązu.

Pojemność: 10g
Cena: 12,99 zł
Sklep: Drogerie Natury, niestety puder z tej limitki już dawno nie jest dostępny;/


Kwiatkowy puder skradł moje serce jak tylko go zobaczyłam na Waszych blogach:)
Na początku miałam go używać na całą twarz, jednak po kilku użyciach stwierdziłam, że lepiej sprawdza się jako rozświetlacz na kości policzkowe lub pod łuk brwiowy.


Efekt jaki osiągam tym pudrem jest bardzo subtelny i delikatny. W sam raz na co dzień:))
Odkąd go używam to odstawiłam (w sumie już puściłam w świat) puder rozświetlający ze stałej oferty essence. Wolę jednak mniejszą ilość drobinek:)


Zalety:
- wygodne i solidne opakowanie
- ładne kwiatki
- wielofunkcyjność (może służyć jako puder do twarzy lub jako rozświetlacz)
-  delikatny efekt
- matuje
- przyjemnie pachnie
- chłodny, srebrzysty odcień
- niska cena

Wady:
- niestety jest to limitka


Widzicie to delikatne rozświetlenie?


Jeśli lubicie taki efekt to warto sprawić sobie ten puder:) Czasami można go jeszcze trafić na aukcjach Allegro i w wątkach wymiankowych na blogach lub na wizażu:)

Komentarze

  1. przepiękny, szkoda że wcześniej nie zainteresowałam się essence

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo, chociaż jego używa się bardzo mało, więc na pewno długo mi posłuży, ale nie wszystkie dziewczyny miały okazje się w niego zaopatrzyć;/

      Usuń
  3. Nie używam właściwie rozświetlacza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeden z moich ulubionych rozświetlaczy ;) Używam go zwykle, właśnie pod łuk brwiowy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kwiatki są urocze! :D
    Daje fajne, delikatne rozświetlenie. Hmmm może go zakupie? :D

    Buziaki, Magda
    PS.Zapraszam na nową notkę!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja teraz poluję na jakiś matowy bronzer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja polecam Benefit lub Virtual:)

      Usuń
    2. dzięki :) rozejrzę się:)

      Usuń
    3. link do mojej recenzji pudru virtual
      http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/07/joko-virtual-summer-chic-puder.html
      :*

      Usuń
    4. nie ma za co;*
      obyś znalazła idealny bronzer dla siebie;)

      Usuń
  7. Też na początku używałam go na kości policzkowe, ale nałożony puchatym pędzlem ładnie rozjaśnia całą twarz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno, ale fajnie wyglądają też rozświetlone same kości policzkowe:)

      Usuń
  8. Miałam jeden puder rozświetlający z Essence i miał mega wielkie drobiny... Od tamtej pory jakoś nie jestem przekonana do tego typu produktów tej firmy, a ten daje całkiem ładny efekt. Jestem teraz w kropce :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest chyba jedyny taki delikatny rozświetlacz z essence:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty