Zielono mi z Wibo Express Growth nr 390

Lakier z zaawansowaną multi - witaminową formułą wspomagający wzrost paznokcia.
Zawiera:
- wapń,
- proteiny soi,
- witaminy: A, C, E
Pojemność: 8,5ml
Cena: 4,99zł
Sklep: Rossmann

Na początku muszę od razu się przyznać, że nie przepadam za zielonym kolorem jeśli chodzi o lakiery do paznokci, cienie do powiek itp. Jakoś źle się czuje w tym kolorze na powiekach czy na paznokciach;/


Zalety:
- intensywny kolor
- trwałość (lakiery z tej serii są mega trwałe)
- pełne krycie już po dwóch warstwach
- niska cena
- dostępność
- wygodny pędzelek

Wady:
- dla mnie nie ma

Postanowiłam go nałożyć na paznokcie u stóp.


Buźką zasłoniłam mojego obtartego paluszka;/


Po pomalowaniu miałam ochotne go od razu zmyć. Na drugi dzień stwierdziłam, że nie jest jednak taki zły ten kolor;D Na trzeci zaczął mi się nawet trochę podobać;)
A Wy lubicie zielone paznokcie?

Komentarze

  1. Ładny kolor, taki roślinny ;) Ja nie mam takiego typowo zielonego, mam kilka miętowych, pistację, limonkę i butelkową zieleń, ale takiego jeszcze nie ;) czas to nadrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie też mam mięte, limonke i nawet oliwkę o której niedługo też będzie notka;)

      Usuń
  2. ja właśnie walczę z uchwyceniem jednego koloru lakieru z tej serii. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jeszcze nie mam zielonego lakieru - ale tak mi sie u Ciebie spodobalo ze chyba sobie kupie:))) sliczny jest!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jakoś nie niespecjalnie przepadam za zielenią na paznokciach i powiekach, mimo to kupiłam sobie ostatnio miętowy lakier do paznokcie oswajam zieleń. Twój kolorek jest bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mięte to od początku polubiłam, jakoś nie zaliczam jej do zieleni;D u mnie gorzej z klasyczną zielenią;/

      Usuń
  5. Jakos tez za zielonymi nie przepadam, ale ten ma ciekawy odcien. Ja mam z tej serii bezowomleczny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam jak Ty ;D Tez za zieleniami nie przepadam. Chociaż GR Paris 217 bardzo lubię ;d Taki wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go, ale już więcej nie użyję, zabarwił mi płytkę paznokci pomimo nałożenia bazy... Ale kolor mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajć niedobrze;/ tez nałożyłam baze, mam nadzieję, że jednak u mnie płytka się nie zabarwi;/

      Usuń
  8. Czuję, że szmaragd będzie kolorem tej jesieni, już wnikliwie przeszukuję sklepy w poszukiwaniu jakichś fajnych szmaragdowych ciuszków. Idealnie pasuje mi kolor tego lakieru, więc na pewno się skuszę, tym bardziej, że nie mam jeszcze żadnego lakieru z Wibo! (Wiem, wstyd się przyznać) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co Ty mówisz? akurat nabyłam niedawno szmaragdowy sweterek:)

      Usuń
  9. Ładny ale chyba podobny do Inglota 989:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja tam z Inglotami nie jestem na bieżąco, jakoś nie polubiliśmy się;/

      Usuń
  10. Podoba mi się, choć taki typowy zielony mam tylko jeden, ale ukochany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Również robiłam notkę o tym lakierze!

    Mnie ten kolor bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor! A lakier tej marki kupiłam kiedyś przypadkiem - i o dziwo bardzo długo trzyma się na moich spracowanych dłoniach. A ten sobie kupię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, lakiery Wibo są bardzo trwałe, tanie i mają duży wybór kolorów:)

      Usuń
  13. Oooo wczoraj nabyłam ten sam lakier :) Lubię zieleń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. wczoraj go właśnie zmywałam i na szczęście nie zabarwił mi płytki, jako bazy użyłam Eveline 8in1

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty