Head&Shoulders - nowa linia z zapachem zielonego jabłuszka

Wczoraj kurier przyniósł mi do domu taką o to wielka torbę:)


A w środku znalazłam szampon i odżywkę przeciwłupieżową z najnowszej linii
 Head & Shoulders
z zapachem zielonego jabłuszka, który pozostaje na włosach po umyciu.


Brzmi cudownie:)
 Zielone jabłuszko to zapach mojego dzieciństwa (pasta do zębów i mydło).
Ciekawe czy rzeczywiście po umyciu włosów tym zestawem zapach będzie się utrzymywał dłużej niż przy większości tego typu kosmetykach?

Komentarze

  1. nie tykam H&S, poniewaz strasznie wysusza moje włosy, sa sztywne i bez blasku. takze samym zapachem te szampony/odzywki mnie nie skuszą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no sam zapach na pewno nie skusi, trzeba porównać składy np. do klasycznej linii:)

      Usuń
  2. używam H&S ale zwykły choć zapach też ma bardzo ładny:) musze wypróbować ten z jabłuszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj daaaawno nie używałam już szamponów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. H&S jest mi obce :) Bo nie nigdy nie miałam łupieżu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mam łupieżu, a przynajmniej nie taki typowy, za to swędzi mnie czasem głowa;/

      Usuń
  5. zapach zielonego jabłuszka uwielbiam, ale raczej nie wypróbuję, gdyż moje włosy nie lubią się z H&S. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe czy faktycznie tak jest z tym zapachem, ogólnie mnie H&S nie kusi, ale z chęcią przeczytam recenzję tego duetu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, oglądałam reklamę w tv i trochę mnie kusiła obietnica długo utrzymującego się zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa czy będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcześniej już używałam H&S citrus fresh i było ok, ale tu stawiam na jabłkowy zapach, zobaczymy:)

      Usuń
  9. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank you! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, zapraszam do mnie : malwaad.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty