Clinique Blended Face Powder and Brush Sypki puder z pędzlem nr 08 transparency neutral

Sypki, lekki puder odpowiedni dla każdego rodzaju cery, także najtłustszej. Sprawia, że pory są mniej widoczne, skóra ujednolicona, nadaje makijażowi matowe, ale jednocześnie naturalne wykończenie. Trzyma się dobrze, nie ciemnieje i matuje na około cztery godziny cerę tłustą.
Do pudru dołączony jest wysuwany pędzelek, mający służyć do usuwania z buzi nadmiaru pudru po aplikacji dłońmi (tak zaleca Clinique - nakładać ten puder ruchem dłoni podobnym do mycia twarzy).

Pojemność: 35g
Cena: 149zł
Sklep: internet, drogerie


Puder ten kupiłam, bo chciałam dostać zestaw miniaturek. Aby je zdobyć musiałam dobrać coś do pudru w kompakcie o którym pisałam już na blogu klik. Nic innego mnie nie interesowało, wiec padło na wersje sypką. Nie jestem zbyt z niego zadowolona i na pewno nie kupię ponownie. Puder przede wszystkim słabo matuje. Nie nadaje się do cer tłustych czy mieszanych, tzn. latem się nie nadaje, a zimą jako tako można go poużywać, co właśnie robię. Latem na twarzy robił mi już po kilkunastu minutach ciasto. Odstawiłam go i dopiero na jesieni do niego wróciłam. Teraz jest w porządku, ale i tak muszę go wspomagać białym matującym pudrem. Nie jestem też do końca zadowolona z koloru. Myślałam, że będzie transparentny, a on dosyć mocno zmienia odcień skóry. Brakuje mi jeszcze w nim mechanizmu zamykania sitka. Dołączony pędzel nie znalazł u mnie zastosowania i od razu poleciał na dno szuflady.


Puder posiada też kilka zalet. Jest bardzo wydajny i ma w miarę ładne i solidne opakowanie. Ładnie ujednolica koloryt cery i nie wchodzi w zmarszczki. W składzie znajdziemy skwalen i glinkę. Nie zapycha, nie podrażnia.

Skład: 
Talc, Zinc, Stearate, Magnesium Carbonate, Kaolin, Squalane, Isopropyl Myristate, Tetrasodium EDTA, Potassium Sorbate, Chlorphenesin. May Contain: Titanium Dioxide (CI 77891), Mica, Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Ultramarines (CI 77007), Manganese Violet (CI 77742), Carmine (CI 75470), Ferric Ferrocyanide (CI 77510)


Polecicie mi jakiś naprawdę fajny puder sypki do cery mieszanej? Najlepiej taki dostępny też w UK.

Atina.

Komentarze

  1. Ładnie maskuje pory..
    Ale jest wybredny i nie z każdym podkładem chce współpracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli puder nie dla mnie jak nie nadaje się do tłustej cery :( A szkoda bo myślałam żeby go kupić :(

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety przy tłustej cerze na pewno się nie sprawdzi;/ chętnie zajrzę do Ciebie ;)))

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty